Salaris

Discussie in 'De lounge' gestart door januari2010, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, zoveel vind ik dat niet. €1575 bruto voor 28 uur per week?
    Zeker niet als er onregelmatig gewerkt wordt, weekenden erbij gepakt worden en zeker niet voor iemand van 50 jaar...

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bediening :) doordeweeks overdag en op zaterdag werk ik van 16.30 tot 4.00 uur.

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Heel klein bedrijf dus fooi is er niet zo veel. Onregelmatigheidstoeslag zit ee niet bij.
    Meestal diensten van 8.00 tot 16.00 en ook meestal doordeweek

4. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik vind het veel.

5. januari2010

Bedankt voor je reactie.
    Op zich groei je in de horeca niet zo hard kwa salaris als je ouder bent maar ben blij met je input.

6. januari2010

Ze doet voornamelijk helpen bij het ontbijt en receptiewerk.

7. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Nee dat is geen slecht salaris voor de horeca, netjes!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    In verhouding tot andere banen verdien je in de horeca veel minder. Maar voor deze taken en aantal uren is het echt een goed salaris.

9. januari2010

Okee, bedankt voor de reacties!!

10. Nosie

Nosie Lid

29 okt 2011
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Euh, als een full time dienstverband 36-40 uur is, blijft er dus minder over! Je hebt het opeens over 28 uur!

Uitgaande van fulltime dienstverband van 40 uur hou je netto 1378 over. (dat is dan inclusief vakantiegeld)
    En dat voor iemand van 50? ;)

Niet zo best tbh!

11. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het geen topsalaris voor een 50-er.... maar ook niet onder de maat. Het kan net :D

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik denk dat je dan niet mag klagen..

Ik werk in de gehandicaptenzorg binnen een instelling waar extreem veel bezuinigd moet worden (dus je staat alleen en rent werkelijk waar je benen onder je lijf vandaan om op tijd klaar te zijn en dan heb ik het nog niet over de dagelijkse poepbroeken,client die bijna 24 uur per dag expres kotst en agressie) en ik verdien ongeveer €1350 voor gemiddeld 25 uur per week. (Onregelmatig + 2 weekenden per maand)

13. Nosie

Nosie Lid

29 okt 2011
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ga er maar redelijkerwijs vanuit, dat jij nog geen 50 bent?

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Klopt,ik ben 32 (zaterdag geworden).
    Ik heb dan ook 8 jaar studies gevolgd en werk nu ook 8 jaar bij deze instelling.
    Daar mag ook wel wat tegenover staan toch?

15. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.750
    646
    113
    Gelderland
    Inderdaad!! Vergeleken met de zorg (waar mensen toch over het algemeen aardig wat studies en bijscholingen voor doen en het kei harde werken, agressie etc.) wordt de horeca echt prima betaald.

Ik vind het geen heel ruim salaris van TS, maar ook niet weinig. En in deze tijd mag je blij zijn als je (leuk) werk vindt!

16. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Geld maak je niet gelukkig mensen! Word wakker! :D

Mensen die mmestal over geld praten of een topic openen zijn de meest onzekere mensen op aarde want die moeten van anderen horen of het goed genoeg is ja of nee.

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Och kom zij weer.

Nee geld maakt niet gelukkig maar je moet er toch van rond kunnen komen anders word je Door te kort aan geld dood ongelukkig. En onzeker? Ts vraagt dit niet voor haar zelf maar voor een ander heeft niks met onzeker zijn te maken.

Overigens vind ik het geen slecht salaris. Mijn moeder van 57 verdiend dit niet eens en werkt als telefoniste/receptioniste

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zolang er geen nachten bij zitten vind ik het netjes.
    En op feestdagen neem ik aan dat je extra verdiend?

19. januari2010

Mompelientje: ik ben niet onzeker en geld maakt zeker niet gelukkig maar is toch best makkelijk. Daarbij vraag ik het niet voor mezelf! Zou wat zijn als ik op mijn 50e zwanger ben van de derde, maar dat is weer een ander onderwerp ;)

Mams: als je een feestdag werkt dan krijg je er een vrije dag voor terug.
    En er zitten geen nachten bij, uiterlijk werken tot 21.30 maar dat is maar sporadisch. Meestal gewoon dagdiensten en geen weekenden.

Saja: bedankt voor je reactie. Je moeder heeft dus wel een goede baan en verdiend beetje hetzelfde.

Ik denk ook dat het lastig is om nu een baan te vinden en zeker iets dat ook nog bij je past.

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dan steek jij zeker de moord van het geld?
    Je kan lullen wat je wil maar geld maakt mij (vooral in deze tijden) heeeeel gelukkig! Geldzorgen kunnen een gezin compleet ruïneren, mensen kapot maken..

Deel Deze Pagina