hallo, Ik ben nu al vanaf eind februari thuis, en de muren komen behoorlijk op me af.. Begin september ga ik weer werken. Wie heeft er leuke hobby's of tips om te kunnen doen. Ik zoek leuke dingen die je gemakkelijk kan doen met een baby in huis. En ik ben ook benieuwd wat jullie overdag doen. Mijn huis is schoon, kind ligt op bed en man heeft 24 uurs diensten. Ik verveel me soms een beetje.. Ben benieuwd naar de reacties, groetjes juffie
Een internetsite over je kind/gezin maken (eerst HTML cursus online volgen en dan ouderwets met de hand schrijven, is leuker dan zo'n kant en klare site). Leren omgaan met Windows movie maker en met een stapel leuke foto's en leuke muziek filmpjes per maand maken van je kind. Lezen/puzzelen/punniken/kaarten maken/schilderen (maar dat geeft zooi) etc. Oh en wat ik zelf veel doe: computeren (veel WoW maar ook andere spellen en internetsurfen) lezen, met m'n ratjes bezig zijn, ik heb poppenhuismeubeltjes gemaakt (geeft wel zooi) en heb een website ontworpen en handgeschreven. Ik verveel me niet snel .
sja ligt eraan waar je van houdt. => Ben je een knutselaar dan zou je bijvoorbeeld kerstkaarten kunnen gaan maken of borduurwerkjes. => Hou je van computeren dan kan je een leuk langdurig spel opzoeken. => boeken lezen => puzzelboekjes => een legpuzzel van 100000000000 stukjes
Armbanden maken, Kaarten maken ( denk aan verjaardagen, kerst, pasen etc . ) leuke babysite maken, films downloaden en uiteraard kijken ..
Boeken serie lezen van minstens 5 tot 6 dikke boeken (ben je ff bezig tot september ) Breien en dan leuke kleertjes voor je kindje maken. Naaien en t zelfde doen Klusjes in huis doen die je eigenlijk altijd wel wilde doen maar niet gedaan hebt omdat je er geen tijd voor had (die eene muur schilderen...plinten die de draden verbergen neer leggen, plafond in t halletje witten, etc....of je komt t bij mij doen...dan heb je nog genoeg te doen ) moestuintje? zolder opruimen euhm... foto boeken in elkaar knutselen en laten printen bij HEMA ofzo (ben ik erg tevreden over en is leuk om te doen) Scrappen (ook leuk om te doen vooral als je graag freubelt) Borduren fimo kleien Schilderen digitaal schilderen puzzelen penvriendin(nen) zoeken Jezelf helemaal bijlezen over n favo onderwerp lid worden van de bieb en alle boeken lezen? leren skaten en dit doen zonder iets te breken...kan je zelfs met n kinderwagen voor je doen (zie t vaak genoeg en zou willen dat mijn voeten mee wilde werken) sportschool? Zwemmen...met en of zonder kind figuurzagen? (heb ik mn zoon ooit aangepraat....wel geteld 1 week en t was niet meer leuk...dus als je een zaag zoekt... ) Website maken over je hobbies (en dat kan idd door html te leren maar ook door dreamweaver te gebruiken...ik kan beide en vind t allebei wel geinig...aub geen frontpage gebruiken want dat wordt me toch n rommeltje ...de code dan) Tja...euhm... nee kan verder niks meer verzinnen Oh! alle delen van startrek kijken die er ooit gemaakt zijn. Geloof me dan ben je ff bezig hoor! (been there done that...stil doing it...sorta )
En eer je dat onder de knie hebt ben je September wel voorbij, haha. Ook leuk, leren werken met Ulead (vind ik beter als moviemaker) kun je foto's en filmpjes samen op n dvd zetten met n leuk muziekje eronder, en leuke teksten over/door de foto's, leuke overgangen tussen de foto's. Ben je ook wel ff zoet mee.
Digitaal scrappen en dat dan af laten drukken zodat je ook nog wat hebt om te laten zien. Kan met paintshoppro, photoshop of met ulead photo impact. Online veel info en bruikbare dingen te vinden.
ik ben zomaar eens begonnen met het googlen van mijn achternaam, achternaam van mijn moeders kant, zo ook van mijn man en voor je het weet zit je uren te speuren op het internet naar verwanten inmiddels ben ik terug gegaan tot 1650 wat betreft mijn achternaam en ik kan je zeggen......... als het je interesse heeft raak je er echt aan verslaafd google maar eens op genealogie en je krijgt een keur aan sites die je de fijne kneepjes leert hoe je dat aan moet pakken. let wel........... er zijn ook een hoop sites die je een kleine bijdrage vragen om toegang te krijgen tot hun archief waar nog veel meer in te vinden is maar dat is echt niet nodig hoor! ik doe dit al jaren zonder er maar een stuiver aan uit te geven
taliaa is op zoek naar leuke stickers.............. misschien een ideetje voor jou om die te gaan produceren hè, wat een lekker gevoel........... misschien heb ik wel 2 mensen samengebracht die elkaar kunnen helpen 8) 8) hmmmm, vraag me af of zoiets al bestaat ............. een gemaksgoeroe of bij-elkaar-breng-consulent toch van 't weekend maar eens brainstormen of dat niet een baantje voor mij is
Start een beginners aquarium op . De hobby is bij mij altijd gebleven. Heb nu tijdens mijn zwangerschap alleen niet meer zoveel zin in het verschonen ervan .
Koop een WII of een playstation en je krijgt van mij de garantie dat je je totaal niet meer verveelt! Het is wel even een investering, maar dan heb je ook wat.
Ja the next generation als eerste. Maarja...toen was die "op" Dus ben ik door gegaan met Voyager. Die vind ik toch ook wel leuk...is geen captain picard maarja...en soms komt Q hier ook in voor en dat vind ik weer geinig. En zowiezo breien ze verder op tng. En ik heb Deep space nine nog staan wachten op me. (jaja bijt mn kop maar af... TOCH vind ik DS9 ook leuk ) Die breien ook weer verder op gebeurde dingen dat vind ik gewoon leuk. Maar die "nieuwe" van de Enterprise... Hmmz weet t niet hoor.. heb er maar 2 gezien en ze stonden me alle 2 niet echt aan. Heb dan ook n grondige hekel aan prequels...houd mn hart vast bij die nieuwe film
Heeeeeeeeeeel weinig idd Ik kom eigenlijk gewoon uren te kort per dag...dus als iemand er een paar in de aanbieding heeft...?
juffie81 heeft tijd over dus misschien kan zij wat uren afstaan aan jou, kan dit topic dicht en heb ik weer 2 mensen samen gebracht als gemaksgoeroe 8) 8) ik ga er echt serieus over nadenken hoor over deze nieuwe baan