dubbel gevoel. per 1 jan word het bedrijf overgenomen.

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by witte reus, Dec 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    hey meiden.

hoe gaat het met jullie?
    ik heb een beetje een dubbel gevoel. ik werk in de horeca. en het is best zwaar werk, moet er wel bij zeggen dat veel collega's rekening met me houden mij alleen licht werk laten doen. maar ik merk wel dat het me te veel word. ik werk gemiddeld 35 uur per week. heb sinds afgelopen week echt last van mijn buik ook hele erge bandenpijn. nu zou ik graag minder willen gaan werken. maar omdat het bedrijf per 1 januarie word overgenomen durf ik dat niet zo goed met de nieuwe baas te overleggen. ze reageerde acht kei leuk toen ik vertelde dat ik inverwachting ben. heb zelfs een nieuw jaarcontract gekregen. maar toch...

wat zouden jullie doen?
    ik ben zelfs bij de verloskundige geweest en die zei ook al dat ik me rustig moest houden... ik klaag nooit en ik wil ook niet klagen wil het liefst gewoon blijven werken. *help*

Liefs Witte reus.

2. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ik zou het gewoon met mijn baas overleggen. Je geeft al aan dat je een nieuw jaarcontract hebt gekregen. Je moet aan jezelf en je kindje denken hoor! Succes!

3. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

Jul 14, 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hoi,
    Als je verloskundige zegt dat je het rustig aan moet doen , kun je dit makkelijk bespreken met je nieuwe baas.
    Je moet echt aan je zelf en de kleine denken. Anders kun je altijd nog eerst aan je verloskundige vragen wat hij/zij het beste aantal uren vindt om te werken.
    Veel succes.

Share This Page