ervaring bon prix?

Discussie in 'De lounge' gestart door tico, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Heeft er iemand ervaring met bon prix? Heb eens op hun site gekeken en zag best wel leuke dingen voor leuke prijzen. Maar ben wel benieuwd naar de kwaliteit en de service. Dus iemand hier ervaring?

2. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Ik heb er wel eens wat besteld. De service is verder prima, de kwaliteit is ook wel okee in verhouding tot de prijs, geen topkwaliteit maar ook geen 'na 1 wasbeurt rijp voor de prullenbak' rommel.

let wel ff op de maten, het is een duits bedrijf, je hoeft zeker geen maat groter te bestellen. Ik heb bv es een bh besteld daar in de voor mij meestal normale maat, die viel een stuk wijder uit.

3. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Mijn ervaring is ook goed met het bedrijf.
    Voorheen duurde de levering bijna een week nu had ik het binnen dag of 3 al in huis.
    Ook terug sturen was in orde.
    Kwaliteit is per artikel verschillend ene gaat langer mee dan het andere.
    Maar als je gaat zoeken op bonprix kom je denk ik wel wat negatieve dingen tegen hier op de site, niet iedereen is er over te spreken.
    Maar in mijn geval niks te klagen.

4. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    De kwaliteit en prijsverhoudingen kloppen.
    Dus je betaald niet veel voor een wat mindere kwaliteit.
    Ik zelf koop daar altijd mijn bh's en die er ongeveer 6 maanden tot een jaartje mee voordat ik ze echt weg moet gooien.
    Heb 1 keer een truitje besteld, maar dat ging vrij snel kapot, kan toeval zijn.

Het enige minpunt is de administratie daar.
    Ze raken vaak retourpakketjes kwijt.
    Heb ook al meerdere malen een heel formulier moeten opsturen met de barcode van het retourpakketje.
    Ook heb ik meerdere malen gehad dat ze een betaling niet hebben ontvangen.
    Nu bel ik ze vaak met de mededeling dat ik al heb betaald of dat ik iets al heb terug gestuurd en dan veranderen ze dat gelijk in de computer, zodat ik niet iedere keer vervelende brieven en/of mailtjes krijg.

Er zijn op internet trouwens wel verhalen van mensen die vooraf hebben betaald, iets retour hebben gestuurd en nog steeds hun geld niet terug hebben gekregen.

5. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ik heb er ook goede ervaringen mee. Ik betaal niet vooraf, omdat ik dat niet vertrouw. Idd dat het eeuwen duurt voordat je geld van retouren terug krijgt. Kwaliteit is verschillend, 2 keer iets ontvangen wat bij ontvangst al kapot was of bij aanpassen al ging scheuren.
    Maar ik ga er zeker vaker bestellen!

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik lees even mee, ze hebben daar zulke leuke jurken:)

7. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ja vond ik nou ook en de schoenen vind ik ook erg leuk. Misschien eens een poging wagen.

8. Ik vind Bon Prix echt verschrikkkelijk slecht. De kwaliteit is echt slecht (alles pluist ontzettend snel e.d.), de klantenservice is helemaal dramatisch (ze weten het altijd wel zo te draaien dat de 'schuld' van een probleem bij jou ligt in plaats van bij hen) en de levering is ook niet om over naar huis te schrijven..

Mijn 1-na-laatste bestelling betrof een broek, die volgens de matentabel goed had moeten zitten, maar dus veel te klein én te kort was. Die heb ik vervolgens teruggestuurd. In de algemene voorwaarden staat dat, als het om een fout van BP gaat, je geen verzendkosten hoeft te betalen. Een verkeerde maattabel is in mijn ogen echt een fout van BP, maar ik had op het retourformulier in moeten vullen dat ik een grotere maat wilde hebben. Maar die was er helemaal niet! :x Uiteindelijk heb ik dus alsnog de verzendkosten moeten betalen ;)

Mijn laatste bestelling was een grijs wollen vest, anderhalve week voor ik 'm nodig had besteld, nooit aangekomen. Moet ik zo'n heel formulier invullen, dat het pakket is kwijtgeraakt, blabla. Aangegeven dat ik géén nieuw vest hoef, omdat ik hem echt graag voor die datum wilde hebben en inmiddels al een andere had gekocht, maar er was al een nieuw vest onderweg en dat kon niet meer geannuleerd worden (en ook deze is inmiddels -anderhalve week later- nog steeds niet bezorgd).

Nee, ik heb echt nog nóóit iets bij BP besteld zonder problemen. Ik doe het vanaf nu ook maar gewoon nooit meer ;)

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier gaat het eigenlijk altijd goed, betaal wel zelf achteraf altijd. dan kan je zelf beslissen wat je houd en dat geld overmaken.

kwaliteit prima .. je doet er geen 6 jaar mee, maar een jaar lukt hier altijd prima.

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb ook 2x wat besteld daar en doe het nooit weer.
    In hun boekje zien de kleren er leuk uit, maar als je het thuis aan doet zit het zo stom. Totaal geen model erin.

Kwaliteit vind ik ook bagger, maar goed daar is de prijs ook wel na...

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb er één keer iets besteld en dat ging niet heel denderend. Ten eerste moest ik er twee weken op wachten en toen ik het pakketje kreeg zat er één kledingstuk in met een bon voor 4 kledingstukken(ik had 4 dingen besteld maar dus 1 gekregen). Ik heb naar ze gebeld met de vraag of ik de rest ook zou krijgen en gezegd dat ik niet zou betalen voor iets wat ik niet had. Ik moest een paar dagen afwachten zij de vrouw. Na drie dagen had ik niets ontvangen dus weer gebeld. Ik moest maar gewoon betalen....dacht het niet....ga niet betalen voor niets. Dus heb gewacht op wat er ging komen en kreeg uiteraard een aanmaning voor dezelfde kledingstukken. Heb een klacht ingediend en daarna kreeg ik de juiste bon.

12. Miniman

Miniman Niet meer actief

Volgens mij komt Bon Prix uit Frankrijk hoor ;)

Ik bestelde er vaak, maar de laatste tijd veel rotzooi van vorig seizoen. Dus ik ben niet zo'n Bon Prix fan meer.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik had eens wat besteld, en later bleek dat het vertraging had, 4 weken. Kreeg het pas na mn vakantie terwijl het voor mn vakantie bedoeld was, en kon het dus officieel niet meer retourneren (moest in ...augustus maar was dus op vakantie) Heb het toch gewoon terug kunnen sturen en een vriendelijke mail teruggehad.

Prima service

14. luuus

luuus Niet meer actief

Ik heb ook al 3 keer een poging gedaan iets te bestellen daar.. Eerste keer na 2 weken nog niks binnen gebeld bleek wat we besteld hadden uitverkocht te zijn.. Laat dan even weten in plaats van mensen te laten wachten.. 2de keer ontbraken er ook dingen.. Laatste keer ook niks binnen gehad ook geen rek verder maar ik bestel dr niks meer!!

15. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik heb wel goede ervaring met bon prix. Heb er een keer besteld en vond de kwaliteit goed voor de prijs die je betaald.

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik heb 2 keer een poging gedaan om er te bestellen maar omdat het ooit schijnbaar bij iemand hier in de buurt verkeerd is gegaan moet Ik vooraf betalen! ik begrijp niet wat ik met die andere persoon te maken heb! dus nee dan houdt het op!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik bestel al jaren daar kleren en vind het echt super!
    Niet duur en goeie service.

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Alles in mijn maat wat ik leuk vind is daar uitverkocht:x

Deel Deze Pagina