Het jaar is weer begonnen, wij gaan weer sporten.. Maar nu zijn die leggings / thights helemaal in. Ik heb alleen nog wat brede heupen, een hangkont, blubberbuik en muffintop dus ik durf me nog niet in zo'n legging te vertonen Zijn er ook van die sport leggings die wel enigzins de boel bij elkaar houden? Of is het handiger om een wijde broek te nemen, wat me dan weer niet lekker lijkt zitten. Ik ga om te beginnen fitnessen, geen groepslessen.
ik fitness gewoon in een trainingsbroek. Een losse. Zit prima . En dan gewoon een niet te strak shirtje erop - liefst eentje die nét iets langer is.
Als je graag een strakke legging wil, waarvan ik me kan voorstellen dat dat lekkerder zit met sporten, is het misschien een optie om er een wat langer en wijder shirt op te dragen? Overigens hebben ze nu bij de aldi strakke sportbroeken waarbij het lijkt alsof deze broeken door de brede boord wat hoger vallen, misschien is dat een optie? Rechter pagina, maar het is een beetje lastig te zien zie ik. Misschien even de digitale folder bekijken?
Veel sportleggings hebben een hoge taille waardoor alles lekker ingepakt zit om het maar even netjes te zeggen , en dan kun je daarover heen een wat losser vallend topje/shirtje dragen die (net) over de billen valt bijvoorbeeld.
Ik ga er gewoon 2 bestellen en kijken hoe erg het is Hoge taille en wijd shirt klinkt ook goed En dan zoek ik een sportbeha, er is weinig meer van over helaas Maar hoe lopen die maten? ik zie bijvoorbeeld S t/m L, maar qua omvang zou ik een M/L moeten hebben terwijl de cup meer A/B is.
Gewoon een strakke broek die hoog sluit zodat alles een beetje bij elkaar wordt gehouden en dan een lang losvallend shirt/hemdje erover. Ik zou gewoon voor een goedkope sport bh gaan, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik zelf heb dus een gewone bh aan (om de boel een beetje op te vullen wat helaas nodig is) en daar over dan zo'n sport bh/topje, en dan een wijdvallen hemdje en een strakke broek. Wil er toch een beetje leuk uit zien