Welke sportbroek met muffintop :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Klavertje6, 10 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het jaar is weer begonnen, wij gaan weer sporten.. :D

Maar nu zijn die leggings / thights helemaal in.
    Ik heb alleen nog wat brede heupen, een hangkont, blubberbuik en muffintop dus ik durf me nog niet in zo'n legging te vertonen :p

Zijn er ook van die sport leggings die wel enigzins de boel bij elkaar houden?
    Of is het handiger om een wijde broek te nemen, wat me dan weer niet lekker lijkt zitten.

Ik ga om te beginnen fitnessen, geen groepslessen.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik fitness gewoon in een trainingsbroek. Een losse. Zit prima ;) . En dan gewoon een niet te strak shirtje erop - liefst eentje die nét iets langer is.

3. Sifra

Sifra Niet meer actief

Als je graag een strakke legging wil, waarvan ik me kan voorstellen dat dat lekkerder zit met sporten, is het misschien een optie om er een wat langer en wijder shirt op te dragen?
    Overigens hebben ze nu bij de aldi strakke sportbroeken waarbij het lijkt alsof deze broeken door de brede boord wat hoger vallen, misschien is dat een optie?
    Rechter pagina, maar het is een beetje lastig te zien zie ik. Misschien even de digitale folder bekijken?

Bijgevoegde bestanden:

4. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik daar ook maar voor ga, totdat ik een killerbody heb natuurlijk :p

5. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat handig ! Ik ga even kijken, dank je !

6. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    bij de primark hebben ze strakke sport broeken met een hoge taille + niet duur.

7. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Veel sportleggings hebben een hoge taille waardoor alles lekker ingepakt zit om het maar even netjes te zeggen ;), en dan kun je daarover heen een wat losser vallend topje/shirtje dragen die (net) over de billen valt bijvoorbeeld.

8. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga er gewoon 2 bestellen en kijken hoe erg het is :) Hoge taille en wijd shirt klinkt ook goed

En dan zoek ik een sportbeha, er is weinig meer van over helaas :$
    Maar hoe lopen die maten? ik zie bijvoorbeeld S t/m L, maar qua omvang zou ik een M/L moeten hebben terwijl de cup meer A/B is.

9. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Gewoon een strakke broek die hoog sluit zodat alles een beetje bij elkaar wordt gehouden en dan een lang losvallend shirt/hemdje erover.

Ik zou gewoon voor een goedkope sport bh gaan, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Ik zelf heb dus een gewone bh aan (om de boel een beetje op te vullen wat helaas nodig is:)) en daar over dan zo'n sport bh/topje, en dan een wijdvallen hemdje en een strakke broek. Wil er toch een beetje leuk uit zien:p

10. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    H&M heeft ook mooie leggings met een hoge taille 👍 Zitten ook nog eens erg fijn.

Deel Deze Pagina