Aankleedkussen van Kidz Impulz Het aankleedkussen van KidZ ImpulZ is revolutionair. XXL afmetingen zijn 55 cm breed bij 90 cm lang (normaal 70 cm). Het kussen is gemaakt van nylon (gevuld met polystyreen korrels) en gemakkelijk af te nemen met een vochtige doek. Versturen kan van en naar NL en B Bekijk bijlage 107771 Ik wil er graag 20 euro voor hebben.
Ook een leuk stoeltje te koop met licht en geluid. Het stoeltje is weinig gebruikt omdat Luuk hem niet leuk vond. Hier wil ik 15 euro voor hebben Bekijk bijlage 107777 Verzenden kan van en naar NL en B
Mocht er trouwens nog iemand belangstelling hebben voor jongenskleding, ik heb een hele grote Ikea bak (de grootste maat) vol staan. Van maatje 50 t/m 92 en van rompers tot jasjes. Veel merk erbij maar ook merkloos. De hele bak vol mag voor 30 euro weg. Het is veel, heel veel
Eventueel af te halen regio Goirle/Turnhout maar kan ook in Eindhoven worden gebracht. Op 27 november zijn we in Velsen en dan kunnen we het ook meenemen. Brengen kan, als het niet te ver is.