Bij wehkamp krijg je vandaag 50% extra korting op de c&a kinferkleding sale, scheelt echt heel veel. Ik had voor 52 euro incl verzenden: Dikke winterjas tussenjas 2 winterjurken 5 truien/shirts lange mouw geweldige over the top jurk op de groei voor dochters 4e verjaardag...okay duurt nog 8 maanden maar voor 6 euro kon ik m niet laten liggen haha Misschien een tip voor andere mama's die het niet breed hebben maar wel leuke nieuwe kleertjes voor hun kids nodig hebben
dank je wel voor de tip!!! wat niet veel meer in mijn zoontjes maat wat ik leuk vond maar gewoon wel een super mooie winterjas voor maar 6,-!! heb 2 jassen besteld voor 12.- moet niet gekker worden haha
Keek net nog even om mijn schoonma te laten zien wat ik besteld heb maar het gaat hard...had ik vanmorgen nog keus uit 9 pagina's in dochters maat, nu waren er maar 3 pagina's. Iig fijn dat anderen ook wat aan de tip hadden
Hier ook aardig wat besteld, ook voor mezelf want korting gold ook op dameskleding zag ik. Dank voor de tip dus!!
Potverdriedubbeltjes! Ik heb dinsdag dus een jas van C&A in de sale bij wehkamp gekocht... had ik dus beter gister kunnen doen...
Dat kan niet, want die extra 50% was alleen gister.... Nu staat er gewoon de prijs die ik er voor betaald heb (25 euro)
Hier 20 kledingstukken voor 90,- Twee truien man Een Spijkerbroek man Twee tussenjassen voor de jongens 15 truien/blouses voor de jongens. Leuk geslaagd dus