Hoi dames, Khep vandaag voor het eerst de verloskundige gebeld tijdens mijn zwangerschap. Ik zat erg te twijfelen of ik wel of niet moest bellen maar ben toch blij dat ik het gedaan heb Morgen ben ik 27 weken zwanger en eigenlijk verloopt alles prima. Maar vandaag had ik echt wat pfoe.. ik had al een tijdje best wat pijn in mijn onderbuik en dan vooral aan de rechterkant, en dat liep dan helemaal richting mn vagina. Het was echt een aahoudende pijn, maar eerst viel het nog wel mee. Toen ik boodschappen met mn vriend ging doen, werd het steeds erger, het deed echt zeer!! en dan dus de hele tijd aanhoudend Heel erg vervelend dus. Tijdens het winkelen, we liepen al aardig rustig omdat ik dus zo'n pijn had, maar toen moest ik echt stoppen met lopen, ik werd helemaal draaierig, en het werd helemaal zwart voor mijn ogen! Ik had echt het gevoel dat ik elk moment ging flauwvallen midden in die winkel! toen naar een zitplaatsje in de supermarkt met ondersteuning van wagen en vriend gestrompeld en daar echt even bij gekomen! Toen als een speer naar huis en de verloskundige gebeld want ik had ook nog steeds die pijn in mn onderbuik, zowat al langer als anderhalf uur. Die stelde me wel gerust en zei dat het w.s. de baby was die heel erg op mijn blaas drukte, en dat ik lekker op bed moest gaan liggen met een warme kruik of anders lekker in een warme douche gaan. zodat de druk wat zou afnemen. waar het (bijna) flauwvallen nou van gekomen kan zijn weet ik eigenlijk niet..?? maar goed nu is de pijn wel wat afgenomen maar ik ga lekker dalijk in bad en hoop dat het dan helemaal weg trekt. en dus ben ik heel blij dat ik toch gwoon even naar de v.k. gebeld heb Nou groetjes!
gelukkig dat je geristgesteld bent door je vk wel knap dat dit pas je 1e keer is in 27 weken tijd. Is de pijn al gezakt...? succes met je verdere zwangerschap
hee hoi, ja de pijn is gelukkig wel weer gezakt dus zal wel w.s. zijn wat de verloskundige dacht wat het was. haha ja ik weet niet of het veel of weinig is qua bellen naar de verloskundige. maar twijfelde toch wel om het wel of niet te doen, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb jij ook suc6 met je verdere zwangerschap
Misschien drukte hij/zij wel op een ader oid zodat de bloedtoevoer even minder werd? Rustig aan doen hoor. Succes verder in je zwangerschap.
Je kunt flauwvallen als voor jou en je lichaam de pijngrens echt over is, op dat moment kun je flauwvallen.
Heb ook last van die pijnen! Weet hoe vervelend ze zijn, als je voelt dat je je niet goed gaat voelen, moet je gelijk gaan zitten en vraag aan iemand die in de buurt is om een glaasje water, dan gaat het weer een stuk beter. Spreek uit ervaring. hahaha. Ben laatst flauw gevallen, nog steeds een litteken bij me oog en had een gat in me hoofd Maar zitten is echt het beste en nu met dit weer goed uitkijken met airco's vooral in supermarkten enzo! Rustig aan meis
hee dames thnx voor jullie reacties.. ik weet ook niet wat het nou precies was, maar ik weet wel dat ik bij ongeveer 14 weken ook een x bijna ben flauwgevallen, alleen toen d8 ik dat het gewoon van de warmte kwam.. het zou natuurlijk misschien ook bloedarmoede kunnen zijn? of niet?? ik ga dat echt eens na vragen aan de verloskundige. @lianna auww litteken bij je oog en gat in je hoofd!! dat is niet nix nee! vandaag is alles gelukkig weer rustig Groetjesss
hmm ik weet niet :S haha ik weet neit hoe dat voelt haha, maar het was zegmaar echt aan een kant en dan drukte het heel de tijd op mn vagina zeg maar en dat hield constant aan. ik weet ook dat ik het wel 1x eerder heb gevoeld, maar dat was niet in combinatie met (bijna) flauwvallen dus toen het over was d8 ik gewoon van nou het is weer over. maar hoe voelt bekkenpijn dan??