Hey meiden, Zoals de titel al zegt, wat kun je beter wel en wat moet je vooral niet doen na een (cryo)terugplaatsing? Ik heb hier ergens gelezen dat je beter niet een warme kruik op je buik kunt leggen en ook niet een warm bad moet nemen. Volgens mijn gyn kon ik gewoon doen wat ik normaal ook doe, alleen niet zwaar tillen en niet teveel bukken de eerste drie dagen na mijn cryoTP. Hebben jullie nog adviezen gehad? Liefs Mar
Alles doen wat je anders ook doet, serieus. Elk ander weet ook niet in welk stadium een embryo etc is. Als je je ergens gewoon niet goed of onzeker bij voelt moet je het niet doen..verder: lekker in bad als jij daar zin in hebt. Als je arts dat al heeft gezegd...
Bij ons zeiden ze alleen dat ik niet mocht gaan diepzeeduiken en op zo'n trilplaat staan.... nou niet dat ik dat echt van plan was.... verder mocht ik alles doen. Ik vind het ook wel lastig hoor, weet dat je alles mag doen want als je op een natuurlijke manier zwanger wordt weet je idd ook niet of je zwanger bent en hoever je bent. Maar ik vind het wel altijd eng om te sporten. Ik doe aan fitness en weet dat als je zwanger bent je ook geen buikspieroefeningen mag doen. Meestal doe ik de 2 wachtweken wel rustig aan.
Wij mochten de eerste week geen sex hebben en verder mocht ik gewoon alles doen en laten wat ik voorheen ook deed. Succes! Groetjes, Josien
Over seks zijn de meningen ook verdeeld. Er zijn ook artsen die beweren dat een hoogtepunt juist goed is voor de doorbloeding van je baarmoeder Ik denk dat ze daarom bij ons zeggen: doe waar je je goed bij voelt en laat waar je je niet goed bij voelt.
Nou, seks zit er hier niet meer in voorlopig vrees ik ... Mannetje is doodsbenauwd iets kapot te maken. Dus wat dat betreft volgen wij ons gevoel ook. Maar inderdaad: als je je er goed bij voelt, moet je het doen. Of het nu om seks gaat, een warm bad en noem maar op. Succes! Josien
Hahahaha, gatver... Nee zeg, dan moet ik er ook niet aan denken. Ik gruwel er zelf al van. Ik gebruikte geen utrogestan deze keer, maar zelfs zonder die troep wilde mijn vriend er niets van weten. Hij vond het toch een heel gek idee en was bang dat hij iets zou beschadigen of zo. Tjonge, dat belooft nog wat als ik wel zwanger ben
Hier heeft manlief bij Ruben vanaf zo'n 15 wk geweigerd (of was het iets later...?) nou ja, ik had wat krampen en harde buiken de volgende dag en meneer vertikte het! Balen...met zo'n hoog libido in je zwangerschap....hahaha