Jee... zie nu net op het nieuws (boulevard) dat Sally Spectra (weet haar echte naam even niet meer...) vanacht is overleden aan kanker! Ze was 62 jaar.
HUHHHHHHHHHHHHH Dat wist ik niet... Ik las het nu net pas.. jeetje wat is het snel gegaan he? Ik schrik hier wel van Kijk dagelijks bold.. Nou ik weet niet wat ik moet zeggen dus laat het ff hier bij. Liefs Sara ( fan van Bold)
RTL is de enige die het zeker weet. Ik heb even gegoogeld, en in wikipedia zeggen ze dit: CBS has reported that Conley recently had surgery for stomach cancer and is undergoing treatment. 15 januari 2007: Dutch TV show RTL Boulevard claims Darlene Conley passed away on 14 januari 2007 19.10h. Retrieved from "http://en.wikipedia.org/wiki/Darlene_Conley"
Ja mijn zoontje kwam het net zeggen schrok wel ff. Ben dan benieuwd hoe haar einde wordt in de serie BB. Lover
staat inderdaad nog niet veel op het internet, ik kon niks vinden. Jammer, ik vond dat een van de beste actrices uit de show, zo niet de beste.
ze zeiden daar echter wel dat ze 72 jaar was geworden? ik weet niet of het waar is hoor maar dat zeiden ze op tv.
Jeetje dat is naar. Vind het dan zo'n raar idee dat we haar gewoon nog zien in de bold omdat we achter lopen. Wist overrigens niet eens dat ze al op die leeftijd zat, had ik niet verwacht eigenlijk.
Klopt, haar leeftijd was 72... Zie nu dat ik een typfoutje heb gemaakt... Ik wist overigens ook niet dat ze ziek was. Zo'n raar idee ineens, omdat ze hier nog gewoon op de televisie is. Ik keek welliswaar niet vaak naar The Bold, maar ik vond haar zeker 1 van de beste actrices!
Sorry, maar het is dus echt zo. Had net mijn oma aan de telefoon, die doet niet anders dan de Bold kijken, denk. Ze hing een heel verhaal tegen me op, en ze had het over Sally Spectra, kanker, dood, etc. Dacht ik even dat het in de serie was.... oeps. In het echte leven dus. RIP
'Sally Spectra' overleden door Ronneke van der Genugten AMSTERDAM - Darlene Conley, de actrice die bijna 20 jaar gestalte gaf aan Sally Spectra in The bold and the beautiful is zondag aan maagkanker overleden. Dat maakte de publiciteitsmanager van de populaire Amerikaanse soap vandaag bekend. Conley werd 72 jaar. De actrice werd in maart 1987 aangenomen voor de rol van Sally Spectra .Tot november 2006 speelde zij in zo goed als alle afleveringen mee. Er werden gemiddeld 250 afleveringen per jaar opgenomen. In november vorig jaar maakte Conley haar ziekte bekend en nam afscheid van haar soapcollega's. Haar dood trof de cast van B&B toch nog onverwacht. Conley is in Nederland nog zeker twee jaar te zien in de soap als Sally Spectra.