Opeens zo'n zin in salmiak lollies... Mag dat wel? Dripbtoch eigenlijk niet of valt dit er niet onder?
In beperkte mate mag het wel, ik kan ze ook geen 9 maanden laten staan en eet er soms ook meer dan 3 per dag
In salmiak zit dezelfde stof als in drop zit die voor bloeddrukverhoging zorgt. Je kan ze gerust eten, maar meer dan 1 a 2 per week zou ik niet doen
Nu heb ik zin in salmiak lolly's... Bij mijn vorige zwangerschap was ik verslaafd aan zoute drop.. kon wel een zak per dag op (deed ik niet, maar kon het wel ).. Mijn bloeddruk is de hele zwangerschap hetzelfde geweest (normaal).. Ik zou gewoon lekker salmiak lolly's eten hoor
Ik heb een zak zwart witjes gekocht. Hele kleine snoepjes. En soms neem ik er een en dan heel langzaam opzuigen, heerlijk! Mag bijna helemaal geen snoep, maar af en toe zondig ik toch wel hihi!
Oooh salmiaklolly's wat lekker! Morgen die maar halen voor Sint Maarten, dan neem ik er zelf ook een haha. Mijn moeder at toen ze zwanger was van mij rollen met lakrisal en ik ben ook goed terecht gekomen Kan vast geen kwaad
Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik daar ook onwijs trek in. En toen kreeg ik daarna toch last van het zuur. Viel dat even tegen, haha.