Dat je bij het opstaan al weet dat deze dag niks gaat worden. Moe. Futloos. Gewoon geen energie. Vandaag had Ik zo'n dag en heb er lekker aan toe gegeven. Terwijl ik gisteren barstte van de energie. Hopelijk morgen een betere dag. Voel me zo'n slechte moeder als ik mijn kind de heledagvoor de tv zet.
Ik ben ook zo moe en futloos. Maar ik hing de vorige keer heel dicht tegen bloedarmoede en ik denk dat ik weer over de grens heen ben... Kan een hoop op wilskracht maar daarna stort ik in.
Ik krijg vandaag zo een dag haha... Kon gister niet slapen , gister geslachtsbepaling gehad en was en ben er onderste boven van krijg gewoon nog een stoere bink !! En toen ik uiteindelijk sliep kreeg ik rond 4 uur last van mijn benen (heb ik steeds meer) en kon ik niet meer slapen. Net toen ik in slaap viel werd die kleine wakker dus ghaaaaaaap... Even een ochtend werken en vanmiddag met mijn grote kleine man even een uurtje tukken
Ja vandaag.. Voel me zo enorm bagger. Maagzuur, misselijk, stinkbus allemaal geen goede combinatie. Sta grotendeels alleen vandaag op het werk dus gaat goedkomen hoor haha
Oooh ja... Heel herkenbaar. Maandag had ik zo'n dag. Ik heb me ziek gemeld en ben lekker gaan relaxen, slapen, eten etc. Gewoon even lekker lui zijn. Haha!
Heel herkenbaar, ben best moe (vorige zwangerschap ook gehad). Daarbij nu ook nog eens flink verkouden waardoor ik me helemaal futloos voel. Zoontje van bijna 3 kan gelukkig goed zelfstandig spelen terwijl ik op de bank zit/lig
Herkenbaar, heb vandaag zo een dag.... Pijn aan me hele lichaam, moe heb zin om lekker me bed in te duiken
Heel herkenbaar, vandaag weer zo'n dag. Zometeen haal ik mijn dochter van school en hopelijk kan ze bij iemand spelen zodat ik even bij kan slapen..ben helemaal kapot.
ooh ja herkenbaar.. dacht van het weekend dat het eindelijk weer een beetje beter ging.. maar maandag en dinsdag was weer bal.. vandaag lijkt het wel weer wat beter te gaan
Heel herkenbaar. Heb afgelopen zondag gewoon heel de dag niks gedaan. Echt alleen maar op de bank gelegen met een dekentje. Gelukkig is mijn dochter oud genoeg om zelf te spelen en te begrijpen dat ik nu soms wat vermoeider ben dan normaal.
Heel herkenbaar, alleen duurt het hier al een tijdje langer ivm buikgriepklachten erbij En sws ben ik sinds de zwangerschap niet vooruit te branden Komen vast wel weer betere dagen, hoop ik
Jaa heel herkenbaar. Ik werk veel en dan ben ik es thuis en met vol voornemens waar de helft niet van terecht komt...
Ja heel herkenbaar. De laatste tijd gaat het wel wat beter. Sinds een week ook bekkenpijn, alles kost zo veel energie dat ik iedere avond uiterlijk half 10 naar bed ga.
Oh verschrikkelijk ik heb er vandaag zo'n last van. Moet ook nog 5 dagen per week werken en ik ben "pas" 15 weken maar t enigste waar ik aan kan denken is slapen *klaag klaag*