Salmiak verslaving

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Cynthia85, 5 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    weet iemand misschien iets over salmiak, of het schadelijk is?? ik heb namelijk gehoord van niet, en weer wel, maar ben er echt verslaafd aan. wie kan mij helpen???

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hier kun je lezen wat de ingredienten zijn van salmiak. Het wordt ook wel salmiakzout genoemd en bestaat dus voornamelijk uit zout. Met zout moet je voorzichtig zijn, met name vanwege een hoge bloeddruk. Als je een lage bloeddruk hebt, lijkt het me geen kwaad kunnen, maar met een hoge bloeddruk mag je dit niet hebben.

3. mirandaatje

25 apr 2006
    14
    0
    0
    ergocoach, groepsleidster
    Assen
    Hihihihihi...moet ook bekennen dat ik zwaar verslaafd ben aan de salmiak!!!!! Er zeggen inderdaad mensen dat het slecht voor je is net als drop, maar je moet gewoon even letten op je bloeddruk en lekker blijven genieten nu het nog kan....hahahahahaha doe ik ook!

Veel plezier in je zwangerschap,

Liefs Miranda en ???

Morgen een 3D echo...SPANNEND

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Ik had zo'n periode, lekkere zoete zwart op wit poeder...hmmmm. T water loopt me in de mond, maar heb nu weer een manie van zure matjes. :oops:

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Heb ik ook gehad, nou ja... erge behoefte eraan. Ik heb er vanwege het zoutgehalte maar niet aan toegegeven. Net als drop, had ik ook zo'n behoefte aan, dat heb ik niet kunnen laten. Gelukkig heb ik een hele lage bloeddruk van mezelf, en had ik die de hele zwangerschap ook ;)
    Je kan vast wel salmiak nemen denk ik, maar niet overdrijven!

6. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    hello

heb het onderhand even aan mijn verloskundige gevraagd, en die zei aangezien ik al een vrij lage bloeddruk heb kan ik er gerust een paar nemen per dag, hihi ik blij :D

7. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik krijg trek van jullie verhaaltjes :p
    haha denk dat ik morgen maar even langs de jamin ga ;)

Deel Deze Pagina