Eindelijk heb ik m'n man zover om mee te gaan naar een proefles salsadansen. Ik heb het zelf jaren gedaan, en ga af en toe wel eens naar een salsafeestje...met jawel m'n schoonbroer. Terwijl het me zo leuk lijkt om eens een keer met m'n vent heen te kunnen gaan. Wie van jullie doet er ook aan salsa dansen met man? En hoe vinden jullie mannen het?
lijkt me onwijs moeilijk maar wel erg leuk! een ex-collega van mij deed dit op hoog niveau en vond het reuze leuk. veel plezier!
Ik danste heel veel en nu veel minder vaak, maar helaas, mijn man heeft het na 10 lessen opgegeven. Ik dans ook liever met andere mannen, dan alleen emt mijn man. Maar ja, komt misschien ook omdat hij gewoon geen danstype is.
Het is echt zo leuk, je word er ontzettend vrolijk van . Heb een hele leuke schoonbroer die het ook goed kan, maar lijkt me gewoon zo leuk om het met hem te kunnen. Hoop dus echt dat het hem bevalt.
Het is superleuk, heb wel regelmatig les, maar zou graag weer eens een avondje dansen in amsterdam of zo. Heerlijk!