Deurne.. tips?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Narcisje, 6 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.899
    8.524
    113
    Vrouw
    Wij gaan volgende week 3 dagen naar een hotel in Deurne. De laatste dag hebben we al iets leuks op de planning staan maar voor de andere 2 dagen nog niet.

Hebben jullie nog tips? Mooie plekken voor een picknick in de buurt? Leuke restaurantjes etc? Waar kan je leuk winkelen?

2. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.818
    4.599
    113
    Met kindjes?

3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.899
    8.524
    113
    Vrouw
    Nee zonder kindjes.. alleen mijn vrouw en ik.

4. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.818
    4.599
    113
    Dan moet ik je helaas teleurstellen. Voor kindjes weet ik wel het een en ander in de buurt, maar daar zijn jij en je vrouw (denk ik ;)) te oud voor :D

5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.899
    8.524
    113
    Vrouw
    Hè wat jammer nou... haha

6. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.818
    4.599
    113
  7. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Enkele tips:
    - Heerlijk ambachtelijke ijsje eten bij Hoeve Willem III in Helenaveen. Dit is een boerderij met gezellig terras in een mooie landelijke omgeving.
    - Onbeperkt tapas eten bij 'T zusje in Venray of Helmond. 'T Hofke in Handel is ook een aanrader. Dat is kleinschaliger.
    - Bij Cacao fabriek in Helmond kun je gezellig naar de film (filmhuis films) en daarna lekker borrelen of een hapje eten.
    - Shoppen kan in Helmond. Daar ben je geen uren zoet. Wil shoppen tot jullie erbij neervallen dan kun je beter naar Eindhoven gaan.
    - In Helmond heb je op vrijdagen de Kasteeltuinconcerten!
    - Sauna en Wellness vind je bij Wellness Resort Helmond. Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik hoor er goede verhalen over.
    - Kanovaren op de Dommel (Valkenswaard) is ook nog een optie. Het is een stukje rijden (bijna 40 minuten), maar zeker de moeite waard. Romantisch kanovaren in een mooie omgeving!
    - Eventueel kun fietsend of wandelend de omgeving verkennen. Deurne is omringd door mooie natuurgebieden. Kijk even op de vve de Peel. Er zijn daar vast mooie picknickplekken te vinden.

Heel veel plezier volgende week!

Deel Deze Pagina