Hallo Allemaal, Aankomende maandag en dinsdag is het alweer een jaar geleden dat onze eerste zoon Sam in mijn buik is overleden door zwangerschapsvergiftiging. Hij was toen 26 weken oud en is op 25 mei gestorven en op 26 mei geboren. Ik vind het erg moeilijk wat ik die twee dagen het beste kan doen en wil daarom ook graag weten wat jullie op deze dagen hebben gedaan. Heel erg bedankt alvast voor jullie reactie's! Groetjes, Wendy
Het is voor mij nog geen jaar geleden. Maar ik ben uitgerekend rond de dag dat Michiel* is overleden en geboren. Heb dus nog even geen idee wat ik dan ga doen maar wil er zeker wel bij stil staan. Ook heb ik nog van de wensballonnen liggen die ik wil oplaten. Heel veel sterkte meid!!
Misschien is het een mooi idee om helium ballonnen te halen. Alleen met het gezin of met vrienden/familie erbij. Aan iedere ballon een kaartje te hangen met een mooie boodschap en de ballonnen los te laten. Kreeg dit van een paar vriendinnen toen we zaterdag Milou* haar as hebben uitgestrooid en vond het echt een heel lief en mooi gebaar