Gisteren te zien/horen gekregen dat we na twee meiden een jongen krijgen We hebben al een naam in ons hoofd maar ik ben heel benieuwd wat jullie vinden passen bij Olivia & Charlotte
Alexander Bram Valentijn Floris Reinout Casper Maurits (Vind Maurits zelf het mooiste passen!) Mooie klassieke namen hebben je dochters!
Omdat Charlotte en Olivia vrij internationale namen zijn, en beide in zowel het Engels als het Duits als Deens, Noors en Zweeds voorkomen, heb ik hieronder een lijstje met jongensnamen die ook precies in (o.a.) die talen gebruikt worden. Adam Alexander August Daniel David Elias Emil Erik Felix Hugo Jonathan Max, Maximilian Ralph / Ralf Rolf Sebastian Simon Thomas Tim Tobias Walter
Je zou ook kunnen kiezen voor een naam die net als Charlotte en Olivia een O, L én A in de naam heeft. Alfons Alois Arnold Florian Leonard Marlon Nikolas / Nicholas / Nickolas Nolan Randolph / Randolf Roald Roland Ronald Salomon Torvald / Torwald / Thorvald / Thorwald
Heel leuk idee!! Gaan we ook zeker meenemen! Mijn man en dus de papa heet Ronald dus grappig dat die erbij staat!!
Super bedankt voor alle reacties!! Wel grappig om te lezen dat er veel namen voorkomen die we zelf ook hadden bedacht (Julian, Benjamin, Philippe, Hugo, Alexander, mourits) Nu nog beslissen maar we hebben nog even!
Moeilijk hè voor een jongen.... Meiden kan ik zo een waslijst maken haha. Ik vind zelf Hugo een hele leuke naam (zo heet mijn man) heel vlot en leuk en je hoort t niet heel veel. Het is dat mijn man dus al zo heet anders ging ie zeker op de lijst. Succes met jullie keuze