Hoi allemaal, Wij hebben al 2 kinderen en nu dus op zoek naar een naam voor nummer 3. Maar poeh zeg, dat is moeilijker dan gedacht. We hebben gelukkig nog wel even, maar het is zo leuk om alvast te brainstromen en vind het gewoon fijn om al snel een naam te hebben. Dan maak je hem al een beetje eigen zeg maar... Even wat aanwijzingen om jullie alvast een beetje op gang te helpen - Mijn oudste dochter heet E line en mijn middelste C élya - Mijn man is Fransman en we wonen in Frankrijk, dus de naam moet in zowel het Nederlands als het Frans goed uit te spreken zijn. - Het hoeft niet per se een Franse naam te zijn, maar liefst wel een beetje zangerig (snappie?) - De naam moet niet beginnen met een F, dit i.v.m. onze achternaam - Liefst niet met dezelfde uitgang als mijn andere dochters, dus niet eindigend op -ine of -lya Verder vind ik de namen Mila, Anaëlle, Lea, Romy en voor een jongen Nathan heel mooi, maar helaas die zijn al vergeven in de familie Voor een meisje heb ik al wel wat ideeen, maar voor een jongen Alvast bedankt!!! liefs Elea
Louise Amélie Babette Charlotte Christian Emile Guido Matthieu Olivier Pascal Patrick Philippe Raymond Thierry Tristan Yordi Zit hier iets tussen voor je? Dit zijn wat namen die ik mooi vind. Gezien je met jongensnamen wat meer moeite had, heb ik er daarvan ook meer genoemd
Charlotte en Louise, moest ik ook meteen aan denken! Voor een jongen: Cédric, Jean-Luc, Pascal, Cyriel, Philippe, Jérome.
Wat veel ideeën al! Dankjulliewel! Helaas vallen de C, de E, de M en de S af als beginletters, omdat we liever niet dezelfde letter willen als onze namen i.v.m. de post enzo. Ik heb nl dezelfde letter als mijn vader en dat was niet altijd handig. Amelie vind ik ook leuk, maar zo heet Stef zijn nichtje al Tsja dat heb je met een grote familie he Ik hoop dat er nog meer mensen zijn met goede ideeen? Heb er al een paar gezien die ik vanavond even in de groep ga gooien! Liefs Elea
Jongen: - Rémy - Julien - Denis - Olivier - Benjamin - Armand - Vincent - Luc - David - Guy - Laurent - Alain - Lucien Meid: - Anna - Lisette - Nicole - Ines - Jeanine - Delphine - Julie - Arletta - Julia - Beatrice - Audrey - Irene - Vivian - Alexandra - Ghislaine - Heloise - Valerie - Ninette - Michelle
Ben blij met jullie bijdragen zeg, hiervoor dank! Er zitten al een paar dingen tussen waarvan ik denk, hé dat is wel wat. Helaas zit dé naam er nog niet echt tussen(of manlief vindt het net niet, of er si al eimand in de familie of vriendenkring die zo heet, of ik zit te miepen... ) Dus alle suggesties zijn nog welkom!!!! liefs Elea
Hey hey, Even een upje, want ik heb echt al zoveel namen gezien, maar er is nog niets geweest waarvan ik dacht, ja! De mesijesnaam houden we denk ik (die hadden we eerst voor onze 2e maar da's in week 32 toch nog C élya geworden Het enige probleem is dat het niet perfect bij E line en C élya past... Voor jongens val ik steeds voor een naam die eindigt op -an. Jullie nog meer ideeën? Liefs Elea
Nieuwe suggesties. Francine Leonore Leonie Loreen Frederique Dominique Monique Alex Armand Dyon Jaques Louis Jean-Pierre Ethan Jonathan