Ik weet nog niet zo lang dat ik zwanger ben, maar ik loop nu al na te denken over een leuke naam voor de kleine uk in aantocht. Mijn zoontje van vijf heet Finn en ik ben op zoek naar een leuke jongens en meisjes naam die bij Finn past. Alle ideen zijn meer dan welkom
Hallo! Ten eerste van harte gefeliciteerd! En wat heerlijk he, lekker dromen over namen. Ik heb een paar namen voor je die ik zelf mooi vind en ook mooi vind passen bij Finn (Erg leuke naam trouwens!) Voor een meisje: Nova, Senne, Julia Voor een jongen: Linus, Niels, Lucas Succes met zoeken naar de juiste naam! Groetjes Linda
Finn en Lenn komt als eerste in mij op.. Finn en Jur Finn en Rens Finn en Liz(z) Finn en Liv Finn en Nova
hey hey even wat ideetjes! Liz Lynn Amy Evy Yuna Yara Yana Charlee Zoe Cloe May Eylin Jade Jada Dex Dean Aiden Enzo Lenn Kyan Kyen Just Gwynn Levi Kay succes met kiezen!!! liefs
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vind dit wel mooi bij Finn: Meisje: Liv, Liz, Nova, Noa, Sari Jongen: Noah, Jurre, Tigo, Luc, Roel Succes!!
Het eerste wat bij mij opkomt voor een jongentje is Finn en Senn. Voor een meisje vind ik Finn en Noa leuk!