Nou... ik ben er ook weer eens. We hebben helse dagen achter de rug met Sam. Hij voelt zich nog steeds heel slecht. Eindelijk sliep hij vannacht weer eens en nu heeft hij blijkbaar de hele ochtend liggen krijsen. Dus vanmiddag zijn we toch weer naar de huisarts geweest. Blijkt hij dus TOCH een oorontsteking te hebben, terwijl die huisarts van de HAP zei dat ik me aanstelde en me vooral niet zo'n zorgen moest maken. Nou... lekkere vent dus. Ik ben echt woest. Gelukkig is het volgens onze eigen huisarts aan de beterende hand, maar het moet blijkbaar volgens hem echt een hele fikse ontsteking zijn geweest als hij zo in de oortjes keek. Ik hoop dat ie snel opknapt . Liefs, Josien
ach arm mannetje, (en papa en mama) toch oorontsteking dus!!! Heeft hij nog iets gehad, of niet omdat het al beter ging volgens de HA. Als hij zo gilde zal hij toch nog wel pijn hebben of niet?? Lekker HA trouwens van die HAP, had zeker geen zin om weekenddienst te draaien. beterschap met het kleine ventje.
ik lees dat ik te laat ben met mijn berichtje. ze hebbend e ontsteking inmiddels gevonden. beterschap!