Onze dochter heet Lisanne En we twijfelen tussen Niek en. Mijn voorkeur gaat uit naar Bas, die van mijn vriend naar Niek. Wat vinden jullie?
Lisanne & Bas vind ik het mooist samen klinken en ik vind Bas een net iets leukere naam dan Niek. Andere ideetjes misschien nog: Roel, Stef, Bernd, Chris, Fons, Jens, Kars(t), Bram, Koen, Jorn, Erik / Eric, Thijs, Jonas, Casper, Krijn, Moos, Kjeld, Ralf, Rik, Stan, Sten, Tim, Tom, Woud, Mads, Twan, Joris, Wouter, Joren, Sven, Bjorn, Niels.
Ik vind Bas leuker dan Niek. Vind een iets langere jongensnaam ook wel leuk staan bij Lisanne, omdat dat toch ook een vrij lange naam is.
Ik ga voor Niek! Heel grappig, ik heb 2 ooms genaamd Niek & Bas!! Zij hebben nog 5 (!) broers met wat minder leuke namen; Ton, Frank, Sjaak, Jilles en Jan. Denk niet dat je dat wat vind, toch net iets ouderwetser haha maar wie weet
Nou ja dat is misschien niet het goeie woord. Maar nee ik vind het geen mooie naam. Komt misschien door mijn sullige neefje die Bas heet haha. Niek vind ik veeel mooier. Stoer & lief tegelijk.
aha, ik snap hem. Ik zou ook geen naam geven als ik zelf iemand zou kennen met dezelfde naam die een beetje een 'raar' persoon is.