Welke meisjesnaam vinden jullie het leukst en/ of in welke volgorde zouden jullie deze namen zetten? Verie/ Veri Elin Louve Siri
Verie vind ik het leukst, uit deze lijst. Bij Elin, mis ik de e achteraan of voor de n. Louve, doet me denken aan het Louvre, en vind het meer een spelfout, net als bij Elin. Siri spreekt mij niet aan.
Siri vind ik de leukste..doet me denken aan een prinses, of hoogstaand iemand ofzo hihi. Dan Elin, Veri, Louve.. Succes met kiezen!
1. Louve Louve Louve! (Ik ben verliefd op die naam, hahah!) Prachtige klank en erg speciaal. Als 't kon gaf ik 'm meteen 100 stemmen --- 2. Elin vind ik wel oke, maar heel populair tegenwoordig, daarom vind ik 'm zelf niet echt super meer. Ik spreek het uit als ee-linn, terwijl ik het sommigen uit heb horen spreken als ee-lien. --- 3. Verie vind ik wel interessant, maar klinkt me te kinderachtig. Veer vind ik een heel gave naam (ben ik ook een beetje verliefd op) of anders misschien Veerle? Of Verley (maar dat is wel Engels)? Of Vero? 4. Siri vind ik totaal niet mooi klinken en is ook een software-applicatie voor op de iPhone. (Je kunt Siri dingen vragen met je stem, lijkt me een beetje apart om je kind zo te noemen, dan krijg je later misschien zoiets als "Laten we het Siri vragen ha-ha-ha"). Vind het ook echt als een planeet of een computeriets klinken. En het klinkt een beetje als 'serie'.
1. Louve nee niet mijn smaak, denk aan Louvre. Lou, Lilou of Lova mooier. 2. Elin vind ik wel leuk maar heel populair tegenwoordig. Aylin vind ik ook wel mooi. 3. Verie, klinkt niet af en een beetje kinderachtig. 4. Siri ik weet dat dit een Scandinavische naam is maar ik vind het niet klinken als een naam...sorry. Ik krijg een associatie met Syrië als ik de naam lees en uitspreek. Sira vind ik mooier en vrouwelijker.
Ik heb op Elin gestemd, ik zou de naam uitspreken als ee-lin. De andere namen spreken mij niet zo aan. Vera of Veere ipv Verie vind ik wel leuk. Succes!
Ik zou kiezen voor Elin of Siri. Elin hoor je alleen wel steeds meer de laatste tijd. Ik spreek het gewoon uit als eelin. Dus niet als eelien. Siri vind ik wel een mooie en aparte naam die ook lief maar ook mooi en stoer klinkt. Hoewel ik Sira misschien net iets mooier vind, en ook met het oog op de toekomst, vanwege inderdaad Siri op de iPhone. Verie vind ik een vreemde naam. Zat eerst te bedenken hoe je het uit moest spreken.. veerie, verrie. Nee klinkt niet echt lekker. Louve vind ik op zich ook wel wat hebben. En ook wel mooi. Maar denk dat je teveel gedoe krijgt met uitspraken en pest-grapjes als Louvre.
Van je rijtje vind ik alleen Elin leuk. Siri gaat nog wel, Louve en Verie vind ik echt helemaal niks (sorry).
Elin, de rest vind ik echt niet mooi. Veri vind ik een koosnaampje voor iemand die Vera heet. Louve lijkt op Louvre en Siri vind ik gewoon niet mooi.
Elin is volgens de poll favoriet echt een leuke naam maar vind het erg jammer dat het zo vaak gegeven wordt. moet ik me daardoor tegen laten houden...ik weet het nog niet. ik heb zelf een naam die ik nog nooit ergens anders heb gehoord en het heeft net zoveel voor als nadelen.
Ik zat blijkbaar niet goed op te letten want ik heb op verie geklikt ipv louva, maar: 1 louva 2 verie 3 elin 4 siri Ik houd wel van apartere namen. ik vind Louva erg leuk. Siri is wel origineel, maar de klank spreekt me niet zo aan. (net als iris of isis.) Elin hoor je wel steeds vaker vandaar dat het wat lager staat op mijn rijtje. Verie vind ik wel origineel, maar is ook niet helemaal mijn ding. Ik vind je poll wel gedurfd hoor. Vragen om de meningen hier, levert vaak veel commentaar op Succes met de keuze!
Qua klank vind ik Siri het mooist, maar vanwege de Iphone zou ik daar niet voor kiezen. Of ben je een enorme Apple-fan? Als naam vind ik het wel mooi voor een Indonesisch (of Indisch) meisje. Om eerlijk te zijn: alle namen komen op mij als onaf over, er mist iets voor mijn gevoel. Valerie, Eline, (weet niet wat ik van Louve moet maken), en dan Siri.