hii We hebben in Juli een huis gekocht en onverwachts zijn we thuis bevallen. (heel prettig achteraf ik zou nooit meer anders willen ) We zijn nu nog niks van plan, maar uiteindelijk willen we toch groter, maar het idee om het huis te verkopen terwijl onze meisje daar is geboren vind ik wel heel raar en jammer. Het liefst zou ik het huis voor eeuwig aanhouden
Gewoon het huisje mooi op foto/video zetten. Je kan niet voor eeuwig op dezelfde plek blijven. Vooruit kijken In een nieuw huisje ga je heel andere bijzondere dingen meemaken. De herinneringen zitten voor altijd in je hoofd, niet vast aan een huis.
Hier een beetje hetzelfde. Ik ben 12 februari uitgerekend, in die week wordt ons nieuwe huis opgeleverd en het huis waar we nu wonen moeten we 24 maart uit. Dus ik ga er van uit dat ons meisje hier geboren wordt. En dan moeten we er met een paar weekjes al weer uit Voelt voor mij nu al heel raar en ik heb nu ik zwanger ben alleen maar meer de behoefte om me in dit huis 'op te sluiten' voor de buitenwereld en lekker in huis aan het rommelen (nesteldrang? ) Ik probeer me ook te verheugen op ons nieuwe huis, maar het zal wel even een traantje wegpinken zijn als we hier uitmoeten
Kan het me wel voorstellen hoor, Niels is ook bij ons op de slaapkamer geboren en ik heb heel regelmatig als ik er kom dat ik daar nog even bij stil sta. Maarruh... om daar nu eeuwig te blijven wonen om die rede?
Herkenbaar! Op 19 mei, de uitgerekende dag kregen we te horen dat de koop van ons nieuwe huis rond was, en toen braken ook spontaan mn vliezen waardoor Lars ook op die dag geboren is Toen ik dus de laatste keer in ons oude huis een rondliep om te checken of alles leeg was, heb ik ook wel even een paar traantjes gelaten om het feit dat Lars daar geboren was, en ik er nooit meer terug zou komen (ok.. blame it on the hormoontjes )