Zaterdag 19 juni is na een zwangerschap van 36 weken en 2 dagen onze zoon sam geboren! hij woog bij de geboorte 2720 gram, een kleintje maar hij doet het heel goed. wij zijn super trots
Hey meis, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Sam ! is alles goed gegaan ? Dacht al zoiets omdat je in dat andere topic wat je geopend had niet meer reageerde.......lekker genieten he !
het is uiteindelijk een keizersnede geworden, maar nu gaat alles gelukkig weer goed wel rustig aan! ik geniet heel erg van me kleine mannetje
je merkt gewoon dat je wel vanalles wil maar nog niet kan, moet steeds hulp vragen bij huishouden en boodschappen doen, ben blij als ik straks alles weer zelf kan en mag
Ja dat is vervelend ! Heb hetzelfde probleem. Morgen is het voor mij vijf weken geleden van mn keizersnee dus ik krabbel nu weer op gelukkig ! Ben lekker van dr aan het genieten
voor mij het is bijna 2 weken geleden, dus ik zal ook wel weer op knappen maar duurt gewoon wat langer! ik heb eerst weeen gehad en bijna 2 uur persen en toch een keizersnede
Jeetje eerst nog twee uur persen ! Heb ik niet gehad. mijn placenta liet los dus na enorm veel bloedverlies met speod naar de o.k want die kleine dr hartslag viel ook opeens weg. ben dus enorm dankbaar dat ik ze heb !
oh dat is ook eng!! ik begon met voorweeen daarvoor lag ik in het ziekenhuis en bloedverlies, en ineens paar dagen later zette het door!! wel 4 weken te vroeg maar sam doet het goed!!
Gelukkig dat hij het goed doet, das het belangrijkste he ! Jij lag dus in het ziekenhuis ! Tja, het lijkt allemaal zo vanzelf sprekend he maar, dat is het niet ........ geniet maar lekker van hem