Sam - Simone Sam - Lisette Sam - Noa Sam - Roos Sam - Silke Sam - Lena Sam - Madelief Sam - Lotte Sam - Isabel Sam - Suze Sam - Noor
Wil je het echt als 1 naam uitspreken? Want in combinatie met Sam vind ik dat met geen enkele naam mooi. Sammy loopt dan mooier. Of is Sam je eerste kindje en zoek je er een naam bij? Ik kan het uit je post niet halen.. M
Als een naam vind ik het eigenlijk niets, maar als ik dan aan een paar van dit soort namen denk: Sam-Louise/Sam-Eloïse Sammy-Jo Sammy-Lou Sammy-Rose Sam-Sophie vind ik echt niet lekker klinken, ook Sam-Sara niet. Door die S en dan weer een S is het echt een beetje te wat mij betreft. Met Sam vind ik sowieso de meeste namen niet echt mooi, alleen Sam-Louise of Eloise gaat dan nog wat mij betreft. Met Sammy klinkt het wat lekkerder, maar ik zou zelf nooit voor zo'n 'verkleinende' naam gaan.
Eens met de andere dames.. Ik zou dan eerder voor een langere naam gaan met Sam als koosnaam ofzo, bv Samara. Dubbele namen beginnend met Sam bekken niet zo lekker vind ik.