Ik ben heel brutaal en open gewoon een felicitatietopic voor je! Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Yasmine, ik las in het berichtje van Kirby dat het toch nog best een flinke dame is (bijna 3 kilo). Goed gedaan zeg! Hoop dat je snel thuis bent met de kleine (en dan misschien een fotootje kunt plaatsen ?). Groetjes Rosa
gefeliciteerd sam! wat fijn dat je meissie er nu eindelijk is,en jullie lekker kunnen genieten van elkaar. mooie naam en een mooi gewicht. hoop dat jullie snel naar huis mogen.
Sam van harte gefeliciteerd met je toch nog flinke dochter Yasmine, na een moeilijke en vooral zware tijd mag je nu dan eindelijk je dochter in de armen houden... geniet ervan en hoop dat je snel weer opknapt en jullie saampjes lekker naar huis mogen...! Liefs Nelleke
Sam van harte gefeliciteerd. Heb je deze moeizame zwangerschap toch nog naar een mooi einde weten te brengen.
Sammie gefeliciteerd, ben benieuwd naar je prinsesje. En toch netjes op gewicht vind ik voor 36 weken.. Je mag trots op haar zijn hoor...
gefeliciteerd meis,met de geboorte van jullie dochter. wat hebben jullie het nog mooi volgehouden die weken. echt helemaal top! van harte groetjes diana