Ach het zit haar ook niet mee. Gezien wat ze zelf vertelt, zonder gordel? Overigens kunnen media het ook altijd wel flink aanzetten. Man heeft ook weleens het (regionale) nieuws gehaald nadat hij van zijn werk op locatie was opgehaald door het MMT. De nieuwsberichten waren ook veel ernstiger dan wat er werkelijk aan de hand was.
Sommige mensen lijken het ook gewoon aan te trekken. Weer een les voor barbie, altijd de gordels om... Ik heb het met haar te doen overigens. Het was fijn geweest wanneer dit het nieuws niet had gehaald. Kunnen we niet gewoon besluiten haar met zn alle te negeren om haar te beschermen tegen zichzelf?
Vind het erg voor haar, ben geen fan van haar nooit geweest ook. Maar gun het ook niemand. Aan de andere kant er wordt nu enorm gevallen op de reacties onder artikelen, maar dit gebeurt bij niet bekende bij een ongeluk etc ook maar daar wordt echt niet zo'n poeha over gemaakt, vaak worden dat soort reacties niet eens verwijderd. En die gaan in sommige gevallen nog veel verder dan de reacties bij Barbie.
OMG! Nu staat er in de krant dat tijdens dat Samantha in coma lag er ontdekt is dat ze 8 weken zwanger is. Wat hoop ik dat deze vrouw goede begeleiding gaat krijgen ( en gaat aannemen) om haar leven op de rit te krijgen. Ze heeft al 2 kindjes die vermoedelijk enorm verdrietig zijn om haar moeder en nu komt er een 3e.
Waar lees je dat? Roddelblad? Die coma geloof ik ook niet erg gezien de datums van ongeluk en zelf reageren
Ja, dat lees ik ook net... Jeetje.... Ik weet niet of dat nou heel goed nieuws is, ze zal inderdaad goed begeleidt moeten worden en misschien na gaan denken over een betere vorm van anticonceptie
Hmmmm.. ernstig auto-ongeval ,coma, week later weer thuis feestgevierd en zwanger.... Soms kun je maar beter niets zeggen...
Sodeju die heeft een flinke hoofdwond. deze gast ziet er trouwens wel iets eh netter uit dan die opgepompte sportschooltypjes die ze hiervoor had. Maar een kind krijgen lijkt me ongelooflijk dom in haar geval.
Op haar Instagram heeft ze het bevestigd en laat ze haar flinke hoofdwond zien. Ik hoop maar dat haar nieuwe vriend haar op het juist pad houdt.
Sterker nog, op een andere zwoele selfie die ze iets later plaatste heeft ze ook het andere oog keurig opgemaakt
Hij is geen haar beter helaas maargoed dat meisje heeft zo'n klap op dr kop gehad misschien goed wakker geschud samen
nou idd. Vind het ergens ook wel zielig voor haar. Heb echt het idee dat ze zich helemaal aan iemand vast klampt zodra ze ook maar een beetje aandacht van een man krijgt.