Haha. Chill, tis een serie! En idd veel word er vooraf al ingedluisterd joh. Moet je allemaal met n korreltje zout nemen Maar tzijn wel aso's ja. Maar. Tword wel erger gemaakt denk ik dan het is.
Ik zit nu net te kijken, ik denk herhaling van maandag. Misschien is t al gezegd, maar hadden ze niet nog een hondje? Die moest in de vorige serie nog naar de dierenarts? Maar die zag ik nu nergens meer, ze hadden t alleen nog over Gucci
Zit het ook te kijken maar ik erger me wel echt dood aan al die kleine ukjes die los in de auto zitten. Kan dan wel een show zijn maar als ze worden aangereden vliegen ze toch mooi als een projectiel door de voorruit. Verder heerlijk dom vermaak!
Goh ik probeer zelf wel dat hysterische gegil te vermijden hoor als ik m'n grootste angsten zie vliegen. Ik wil niet dat dochter daar nu ook al bang voor wordt.
Ja en in die aflevering dat ze Gucci gingen wegbrengen had Samantha haar dochter ook los op schoot, geen maxi cosi te bekennen. Ik heb even gemist dat Gucci wel mee ging overigens?
Zoooo dat chemisch toilet, ik word even niet goed hoor gatverdamme. Zonder dat spul erin wil ik niet weten hoe 't ruikt, gooit ie dat nog lekker in een gewone WC, zo hoppa hoor. Wat een smeerlap.
Wat een aanstelleritis van dat chemisch toilet. Pff neus dicht en gaan met die banaan . En als er geen blauwe vloeistof in zit kun je dat er toch alsnog in doen? (Lekker fris om dat op een regulier toilet leeg te gooien)