'Samantha en Michael willen rust in de tent!'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Umm85, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janna

Janna Fanatiek lid

Inderdaad! Ik dacht, ze heeft eigenlijk best een mooi, lief gezichtje!

2. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Die patrick gooide die plee leeg in een wasbak volgens mij :-O gatverrrrrrrr echt smerig! Sowieso zou ik voor de grote boodschap naar de toiletten van de campin gaan denk ik dat gaat toch stinken in dat kleine hok .

Denk niet dat ze zwanger is ! ze riep ja ja en die moeder rot op hoor Samant! hahaha te gespeeld!

3. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Ja denk ook niet dat ze zwanger zou izjn anders hadden we het wel gehoord bij rtl boulevard of zo....

Het is wel om te lachen soms......hoe dom kunnen mensen zijn....

4. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad.. dan was het wel uitgelekt..

Vorige seizoen dacht ze ook al dat ze zwanger was :p

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Moeten die kinderen niet in een maxi cosi ipv normale autostoel? En idd los :cool: in de auto... Verschrikkelijk

Zucht.... Hebben ze alleen maar stokbroden? Euhhhh duhhh je bent in Frankrijk

Chemische toilet in een normale wc legen? Waarom schijten ze niet op de wc op de camping ???

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ze zijn toch al best flink voor een maxi cosi? En ze hebben toch ook wel ander brood dan stokbrood in Frankrijk? En ze gingen volgens mij die dingen legen omdat ze het onderweg hadden gebruikt.

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    angelina is volgens mij stuk ouder dan dat kind van priscilla

euh ja dat hebben ze wel, maar toch niet overvloed...en dat er grotendeels stokbrood te koop is...is dacht ik wel algemene kennis:cool:
    onderweg heb je toch ook wc's:cool: meeste parkeerplaatsen hebben echt nette wcs

8. McDsee

McDsee Niet meer actief

Kindjes moeten toch tot 3 jaar in een autostoel? Pas daarna op een verhoging en in de gordel? en ook als ze een bepaalde lengte hebben bereikt? Vind het iig gevaarlijk hoe ze nu op de achterbank zitten, vraag me af wat de regels in spanje zijn, maar die zullen vast niet makkelijker zijn dan hier.

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik was zo nieuwsgierig dat ik maar vooruit heb gekeken haha

10. kaja

kaja Actief lid

19 apr 2008
    134
    9
    18
    En ??

11. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    En? Zwanger? :)

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    En????????????????????

13. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Wilde net vooruitkijken dus ik netjes betalen houd me laptop er mee op en via me iPad kan ik niet vooruit kijken zonden van me geld dus nu zo spijt van nu weet ik nog niks

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhhhhh vertel ik ben ook nieuwsgierig :D

15. anoniem001

5 aug 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    als die zwanger was dan zou het al te vinden zijn op internet :p

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, dat denk ik ook, maar wil het toch nog wel even horen van iemand die het al gezien heeft;)

17. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Angelina is vorige maand volgens mij 1 geworden. Las net op SBS teletekst dat ze nu liep en haar eerste woordjes zei.

Ze is zeker niet zwanger, anders was dat nu allang in het nieuws aangezien de pers die aflevering van volgende week ook al wel gezien zal hebben en Samantha dan nu allang een buikje zoutkorrel hebben aangezien de opnames al maanden geleden waren.

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    ik vond het wel leuk gisteren, zag een stukje langskomen en ze waren op de camping waar wij vroeger altijd kwamen en waar ik verwekt ben hihi (Castell Montrgi in Estartit) verder boeien ze me niet zoveel ik denk als ze zwanger was geweest dat het al algemeen nieuws was geweest...

19. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    Als het geld afgeschreven is moet je 48 uur toegang hebben tot het filmpje :)

20. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ja via de laptop maar niet via iPad want je kan dus niet met de iPad vooruitkijken en laptop wilt dus niet meer aan dus jammer en pech geld is weg

Deel Deze Pagina