Volwassen mensen niet mooi of lelijk vinden staat voor mij op hetzelfde niveau als een baby/kindje lelijk vinden. Ieder mens is mooi op zijn of haar manier. Dat de manier van kleden of make-up gebruik niet jouw smaak is maakt iemand niet meteen lelijk.
Ik zou het zelf ook niet fijn vinden als iemand zegt dat ik een lelijke baby heb en ik zal het zelf ook niet zeggen maar ik denk het vaak genoeg! Nu vind ik Angelina geen lelijk kind, volgens mij is ze gewoon een gezonde Hollandse baby .
Edit : Nevermind. Geen zin in een welles of niettus discussie... Een baby is puur. Daar kun je niets over zeggen vind ik. Zo'n jong mensje verandert zoveel in fases, misschien ziet ze er als peutertje er weer anders uit, nog schattiger dan ze er nu uitziet...
Ik lach me in ieder geval altijd dood tijdens het programma! Dat is toch waar het uiteindelijk om draait hihihi
Hollands Glorie zou ik zeggen Verder probeer ik er niet naar te kijken maar het kindje vind ik wel lief. Zielig dat ze ongewild in de schijnwerpers staat en juist toen er op Shownieuws was dat ze de caravan gaan "belagen" dan denk ik: hebben ze niets beters te doen? Aan de andere kant denk ik: tsja je bent beroemd, deal with it. Vind het zielig voor Angelina, die zal ongetwijfeld meer met cameraflitsen te maken krijgen. Pff. En dat zelfs 8-jarigen weten wie Barbie is, vind ik toch echt zeker schrikbarend.
Ach gos, dat kindje heeft nog geen besef van hoe ze eruit ziet en dan wordt ze zo besproken. Het is zo'n schatje <3.
Vind het heel gemeen om over een kind te zeggen dat ze lelijk is.. Gaat toch nergens over... Ik vind geen een babytje mooi, ( alleen mn eigen baby )maar lelijk is een heel groot woord!
Ik vind angelina helemaal geen lelijke baby. Ze heeft toch een hartstikke leuk koppie? Niks mis mee in mijn ogrn.
Het woord lelijk heb ik niet genoemd, ja daar is een gezegde over die heb ik even benoemd maar ik vind het geen mooi kind net zoals jij hier nu beschrijft eigenlijk
heerlijke buddha baby wat een gemiep toch weer zeg... maar dat is internet he.. grote waffel.. veilig.. irl zou zo iets niet gebeuren
Vind ik niet.. Mijn kinderen zijn gewoon zichzelf, wel ontstaan uit een deel van mij en mijn man maar ik zie ze nu niet meer als een deel van mij.. gewoon eigen persoontjes.. net zoals ik mezelf niet zie als een deel van mn moeder.
Eigenlijk snap ik niet waarom iedereen er over valt dat iemand angelina lelijk vindt, dat mag je toch zeggen??? Ik heb ook wel knappere baby's gezien hoor. Waarom zou je dat niet mogen zeggen, ze schreeuwt toch niet in angelina dr gezicht sat het een lelijk monster is ofzo nee ik zie hier werkelijk het probleem niet van. En heel eerlijk zo met die oorbellen in vind ik het ook geen gezicht.
Hoe zou jij het vinden als je een fotootje van je baby/kind zou plaatsen hier. En iedereen reageert jeetje wat een lelijk kind heb jij. Zou jij dan zeggen bedankt voor de reacties. Nee dan zou jij ook zeggen het niet leuk te vinden. En nu niet zeggen dat het je niets zou doen, dat zou gelogen zijn. want niemand vind het leuk in zon situatie en zal er iets van zeggen.
Dat is de reden waarom ik mijn kinderen niet openbaar zet...niet omdat ik bang ben dat iemand ze lelijk vindt haha, want dat interesseert me geen bal, als ik ze maar mooi vind, maar omdat ik niet op dat soort aandacht zit te wachten. Dat doen barbie en michael zelf. En als je het vervelend voor angelina vindt...sorry maar het feit dat je zo'n vreselijk ordinaire en asociale moeder hebt lijkt mij erger dan dat een wildvreemde over je zegt dat je lelijk bent. wat overdreven om zo met zn allen over iemand heen te vallen zeg!
Misschien moeten de mensen die nu zeggen dat Angelina ''lelijk'' is, eens hier een foto plaatsen van hun kind, zodat ook hun kind eens beoordeeld kan worden op ( zogenaamde ) knapheid. En ja, ik vind Barbie ronduit belachelijk, haar make-up is kansloos, en haar uitspraken slaan soms nergens op. Maar hun kind is gewoon zichzelf, en is mooi op haar eigen maniertje. Niet ieder kind heeft een giga bos haar op het hoofdje, of een super gaaf gezichtje. Ik wil dan weleens de foto's zien van de kindjes onder een aantal dames hier. Kijken hoe deze dames het vinden als we eens het gal spuwen over hun kind. Ik begin.............ik zou zeggen : Kom maar op.
Lief baby'tje hoor Sjanniee Ik vind Angelina niet knap maar ook niet lelijk. Net zoals (de meeste) volwassenen heeft iedereen wat moois! En tja meningen verschillen en wat de 1 mooi vind, vind de ander niet mooi. Over smaak valt niet te twisten, laten we het daar op houden.