Hahaha dank jullie voor het antwoord! Maarre...heeft Michael nog een kind dan? Pfff ik ben echt slecht op de hoogte..
Micheal heeft nog een zoon uit een andere relatie geloof dat hij 8 jaar is. Ja het is idd niks van hun maar welicht goede vrienden. overigens is de vader van micheal volgens mij ook niet zijn biologische vader, hij heet vink hun van der plas
Serieus wat een gemiep hier tjonge jonge.... Ik vind wel ieder kind uniek en wel iets moois op zn eigen manier hebben.... Vind ook niet ieder kind een fotomodel, maar zie altijd wel wat moois in ze. En mijn zoon vind ik de allermooiste, dat is mijn vlees en bloed, heb hem gedragen en gevoeld.....dat is mijn mening. En angelina heeft een vriendelijk gezicht en een mooie lach een schatjee...
Volgens mij niet hoor, hadden we het vast wel ergens in de media gehoord of gelezen... of hier op zp in het topic "beroemd en zwanger"
nou niet zwanger dus, als ze nu ongesteld is. Wat een taal komt er weer uit zeg! En toch blijf ik maar kijken...
Idd wat een taal weer hihi maar blijf ook kijken hihi maandagavond is het eerst barbie en dan hntm, heeeerlijk!!! Wel altijd leutig!
Ben ik de enige of zijn er meer mensen die Jake niet UIT KUNNEN STAAN? Man, man, man wat een irritant ventje is dat zeg! Bah! Cora daarentegen, geef me er maar 10000 van! Wat een leuk, lief mens!
Die Cora vind ik ook erg leuk! haar man ook trouwens nou idd die Jake kan ik ook niet uit staan, doet net alsof samantha zijn dochter is doet of hij heel belangrijk is
Nee, je bent niet de enige. Ik krijg de kriebels van die man en op de een of andere manier vind ik het ook een 'viezig' mannetje, blegh...
Ik vind hem idd een vies en daarnaast ook lui mannetje... Gister had hij het ineens over GILF's nou ik dacht echt wat een debiel... Echt zo'n mannetje dat je niet wil tegenkomen als je alleen over straat loopt bah. Vadsig mannetje.
Ieeehhh Jake.. Toen hij zei we gaan naar huis dacht ik echt uhhh wtf bepaald jij nou gewoon wat waar en hoe hun vakantie loopt En ik krijg altijd de kriebels als ik die vent zie weet niet zo'n vies oud mannetje wat op jonge meiden valt idee brrr
Ja, die Jake komt over alsof hij zichzelf helemaal de bom vindt en hij alles wel eventjes regelt. Bleh, zulke mensen!