Ik vind hem ook als vreselijk irritant en arrogant overkomen en een smerig ventje.. brrr. Cora en Ron komen als 2 super lieve schattige mensen over!
Natuurlijk, dat is toch ook niet zo raar, hij is barbie's manager en je denkt toch niet dat zij die vakantie zelf betalen. Jake regelt samen met rtl wat er gebeurd.
Idd,ik dacht hetzelfde. Ze hebben trouwens wel iemand nodig die dat soort dingen regelt,zijn niet echt de meest snuggere mensen
idd, en als je echt rust wilt stop met dat hele tv gebeuren, maar ja met hun basisschool niveau liggen de banen echt niet voor het oprapen dus moeten ze wel.
Hoezeer ik ook kan lachen om haar vader, moeder etc. Is haar vocabulaire tenenkrommend en dan met name in de buurt van Angelina. Wat die allemaal op haar leeftijd al te horen krijgt! Daar gaat mijn pedagogische antenne recht van overeind staan!!
De laatste aflevering sloeg idd nergens op. Eerst een chinese massage, daarna golven en ten slotte troetelen met een paar koeien waarom?? En dat ze bij haar vader kan zeggen dat ze liever gaat vingeren dan golfen. Ze heeft wel ergere dingen gezegd, niet daarvan maar ik blijf me maar steeds opnieuw verbazen haha
Was dit de laatste aflevering? Tjah dat grove vieze taalgebruik van barbie en michael dat weten we.. Maar opa en oma hebben er ook een handje van man o man.