Wat een gejank om die hond. Ze kan beter janken om het feit dat ze dr kind gewoon los op schoot zet en zelf ook geen gordel om had...
Ze is zooooo bezorgd om haar Gucci haar baby'tje, maar haar ECHTE baby Angelina zet ze los in de auto
Vind het echt een vreselijk stel, maar de meiden hier willen natuurlijk wel kijken. Moet zeggen, toen ze voor 160 euro bij de chinees moesten afrekenen, zelfs IK moest lachen...
Daar zal ze nog wel problemen mee krijgen gok ik, kind op schoot in de rijdende auto.. Dat mag toch niet?? En dan laten ze dat zo zien op tv..? Verder vraag ik me ook af waar dat tweede hondje gebleven is.
Vraag me ook echtvaf waarom die Jake het gewoon toelaat wat mij betreft is hij net zo slecht hierin. Kom op zeg zet stoeltje over is 5 mij werk! Mag hopen dat ze voor de reis naar Spanje wel een stoeltje hebben
Ook niet echt veilig inderdaad kindje op schoot zonder autostoel. Nou! Ik ben benieuwd volgende week Vind die roze caravan best gaaf!!
zat een kinderstoeltje soms niet bij de sponsoring?? Mijn dochter vroeg ook al meteen naar dat andere hondje.. zullen ze wel "weggedaan" hebben. Zoals die mensen met dieren omgaan, vreselijk. Al die problemen met Gucci zouden stuk minder zijn als het beestje eens uitgelaten werd...pfffff maar blijft vermakelijke tv haha
Dat kind is ook niet echt belangrijk voor je als je het los in de auto zet nou ja opschoot neemt. Ik zag dit een tijdje terug ook maar dan voorin naast iemand een kind van een jaar of 3 zonder autostoeltje in de gordel ik keek in die auto en naar die vrouw ik schudden mijn hoofd eens en kreeg daar toch een dodelijke blik . Ik zou zo iemand dus nooit mijn kind mee geven
Ze maakt zich druk om haar baby Gucci, maar ondertussen zit Angelina wel zonder kinderstoel in de auto! Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij. En ja, al die tatoes, en oorbellen bij een kleintje ach, haha heerlijke tv. Mijn keuzes zijn het niet, maar daarom lekker naar te kijken
Trouwens, is het jullie opgevallen dat dat kindje bijna 1 is, nooit kruipt, loopt, speelt enz? Dat kind hangt alleen maar bij papa en mama met een speen in de mond.
Vindt haar zwaar onverantwoord over komen op tv! Kwam dat hondje niet van een broodfokker? verkocht? Inmiddels overleden misschien?
Tjonge, het was echt weer drama zeg, wat vreselijk onverantwoordelijk, zouden ze dat nou zelf niet inzien? Zou me als cameraman toch ook wel achter de oren krabben als ik dit moest filmen, snap dat ze zich niet willen / mogen mengen in hun leven en alleen sensatie-tv willen brengen, maar toch... Las net dit op telegraaf.nl: Dochter Barbie naar ziekenhuis - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Ze schrijven nu op hun Facebook dat ze Prada weg hebben gedaan aan de buren en ze hem nog dagelijks zien aangezien ze daar veel vragen over kregen
Ik vraag me ook wel eens af of alles wel goed is met dat kindje. Je ziet haar inderdaad helemaal NIKS doen! Niet lachen, niet kruipen, niet brabbelen, niks.. Ook op die foto op de site van de Telegraaf hangt ze er weer zo bij. En idd dat ze niet eens in een autostoeltje zit.. Oei oei oei!