Nou ik vond haar er nog redelijk uit zien..maar ze had die lippen echt niet moeten doen. Je ziet het echt enorm erg en het ziet er gewoon niet mooi uit. Zoals ze zelf al zegt, als je er een karper naast houd zie je geen verschil.
Het was in elk geval op de Dadelgaarde in Zoetermeer. Straat waar ik op ben gegroeid. Misschien kan je er wat mee.
Pfff inderdaad. Nou ben benieuwd of ze zwanger is! En die blote kont, te walgelijk voor woorden. Goed voorbeeld om je zo te gedragen, met je kind erbij.
Das iig lef hebben... Maf gedoe... Zou ik niet hoeven proberen iig Komt je relatie niet ten goede vrees ik
Ooh... echt....... En dan twijfel ik aan mezelf of ik wel een goede (en degelijke) moeder ben........................ Ik ga dit continu afdraaien denk ik........ Krik ik m'n vertrouwen vanzelf op..!
Als je goed kijkt zie je dat het daarna niet op de grond ligt. Denk echt niet dat dat zou gebeuren. Wel vind ik het niet echt netjes hoe ze het zo op de grond gooien. Had het idee dat het voor de show was
Is hartstikke nep joh, allemaal voor de kijkcijfers. Ik heb het btw nooit een mooie vrouw gevonden, maar nu is het helemaal een gedrocht, my god...