'Samantha en Michael willen rust in de tent!'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Umm85, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    nou voor 100.000,- ging ik toch echt niet met m,n kont uit t raam hangen :$

meende dat ze zo onzeker was zoals ze zelf zegt maar blijkbaar dus niet ;)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Waren trouwens echt vieze oude mannen billen, yuk. Dacht eerst dat het van haar vader was haha.

3. Onje

Onje Niet meer actief

Als ik haar was dan had ik toch echt wat aan dat stuk stro op m'n kop gedaan, het lijkt wel of de ratten er aan gevreten hebben. Verschrikkelijk.
    In het begin bij de caravan show is er een shot van haar van de zijkant en wat ziet zij er slecht uit zeg, jeetje.

En of het nou voor de show is of niet, die kleding en strontluier op de grond gooien vind ik echt heel erg. Wat een asociaal gedrag, daar zou ik mijzelf echt niet voor laten lenen.

4. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    meende dat ze zo onzeker was zoals ze zelf zegt maar blijkbaar dus niet ;)[/QUOTE]

Dat zeg ik ook steeds , die is echt wel blij met zichzelf ( God knows why....pfff)
    Moet trouwens die van gisteren nog kijken, is opgenomen...straks als kleine(hopelijk ff) slaapt, kan ik t kijken... verheug me al:$

5. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Voor de show of niet... daar leen je je toch niet voor? zeker niet als ouders zijnde! Ik zou echt mn ogen uit mn kop schamen!

6. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Haha stro :p zonder make up schrik je je ook echt rot hoor. Met make up ziet ze er wat beter uit!
    Ik vroeg me nog af of ze dat echt zo hebben laten liggen of buiten beeld hebben opgeruimd :)

7. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

En dan die opgespoten lippen, echt niet mooi. Barbie doet me nu steeds denken aan Marijke helwegen, vraag me niet waarom. :(

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0

Het wordt steeds gekker met die meid, er is niks meer echt aan haar. Ben benieuwd wanneer hun dochter de eerste extensions krijgt:$:D

9. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Ik heb er gisteren wel van genoten.Lekker verstand op nul, zo is zoveel dingen nep,kijken we ook wel naar.Ik vind het een leuk stel samen,die passen goed bij elkaar.Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn.Ze genieten igg op en top van het leven zoals zij het willen.

10. Honeybeeb

Arm zieltje, heb werkelijk medelijden met haar. Ook al zullen haar ouders ooit wel hun verstand terug krijgen, maar de kleine meid zal dit toch ook allemaal te zien krijgen... Nou fijn om je ouders zo terug te zien in al hun serie programma's. ;)

Of Angelina zal er op zn haags gezegd, schijt aan hebben, en net zo worden als haar ouders nu zijn :$:D:p

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ze is echt heel erg oud geworden in een paar jaar tijd

Echt...ik vind haar wel midden 40 lijken ( en dan een 40er die er al oud uitziet)

12. Honeybeeb

Ja vind ik ook.

Misschien daarom dat ik me steeds Marijke Helwegen voor mn geest krijg, als ik naar haar kijk...

Al dat zonnebanken kan nooit goed zijn, is nu al te zien. Laat staan over 10 jaar..

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind het programma wel leuk om te zien, maar ik begrijp niet waarom ze erbij wil lopen als een clown:( Mijn man zou echt niet met me over straat gaan als ik er zo zou bijlopen :$. En mijn ouders zouden me ook even met beide benen op de grond zetten.
    Maar goed, wat dat betreft hebben die 2 elkaar helemaal gevonden en passen ze perfect samen.

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Inderdaad, dat ze met die lippen op marijke helwegen lijkt, was ook het eerste wat ik dacht toen ik haar lippen zag!!! ;):p

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik vind het eigenlijk wel heel zielig voor haar. Ze heeft zo vreselijk weinig zelfvertrouwen dat het moet uitten in dat gekke extreme uiterlijk en dat rare gedrag.

Ik vind het heerlijk om te kijken hoor, daar niet van, maar eigenlijk is het zielig.

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Waar mag ik tekenen?!!!:D

17. Maris0402

Maris0402 Lid

11 jul 2013
    25
    0
    0
    Heerlijk het beste vermaak is leedvermaak.
    Tis verder een echte domme blonde doos als ik het zo mag zeggen I'm a barbiegirl in my barbieworld :D en ik vind haar ook een heel oud gezicht hebben hoor

18. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ze doet me denken aan Heidie Pratt van The Hills, die ging er ook steeds onnatuurlijker uitzien omdat ze zo onzeker was. Ik vind het wel zielig eigenlijk voor d'r!

Verder is alles ingestudeerd, dus ik neem het altijd met een hele hap zout.. Vind het wel even lekker wegkijken.

19. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Dat vind ik ook.
    Heb je haar ook wel eens gezien zonder die wimpers en make-up?
    Vond ik eigenlijk ook niet echt mooi.
    En dan die extensions! :$ T is heel lang en dan een beetje boven aan is t ineens heel kort.

20. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    En ik vond t trouwens ook echt te erg dat ze zomaar zonder te overleggen met haar man stopt met de pil en misschien nu wel zwanger is. Volgens mij zit hij er niet echt op te wachten. Ben benieuwd of ze nu zwanger is.

Deel Deze Pagina