Whaha bij oh oh cherso zei ze toen van ja t is een concealer maar die pleurt ik gewoon op mijn lippen
soow, dit gaat echt te ver! dan spoor je toch niet als je die poepluier gewoon zo op de grond gooit en laat liggen!! gespeeld of niet, dan ben je gewoon ziek! ik heb genoeg gezien...!
Nou hier dan ook ff een foto. Ik vind dr een lelijk mormel. En heb je der wel is zonder make up wimpers en extensions gezien haha
Ik vind het ook niet mooi hoe ze zich op maakt en schrok ook toen ik haar zag bij het uitzoeken van de camper, maar de reactie hier over hoe lelijk ze is is vind ik ook te ver gaan. . Wanneer gooide ze dan met die luier?
was duidelijk nep die luier en dat pakje wat ze weg gooide. Ik vind haar ook niet mooi , ze lijkt ook veel ouder dan ze is.
Mijn broertje heeft de volgende aflevering gezien net. En hij appte me : barbie is weer zwanger. Heeft een test gedaan en was positief. Nu nog even wachten tot maandag of die gelijk heeft ( het blijven mannen straks is het een test met 1 streepje ) maar volgens hem is ze dus zwanger!
Mensen jeetje...het is maar show hoor. Is allang bekend dat het meeste gewoon gespeeld is. En om haar een gedrocht te noemen, vind ik ook ver gaan. Als het je niet zint, kijk het dan ook niet
Ik zeg ook niet dat ze lelijk is. Als je zo jong bent als zij is dan hoef je geen pleur te gebruiken om er goed uit te zien. Ik ben van mening dat al die troep op je gezicht je lelijker maakt dan nodig. Mits iemand je goed kan advies kan geven hoe je make up het beste kan gebruiken. En zo als zij het tot vind ik het tot nu toe niet mooi. Die ene foto die hier geplaatst is die vind ik trouwens nog wel gaan. Maar ik denk echt dat haar schoonheid beter tot zijn recht komt als ze naturel over straat gaat. En ik ja vind mij zelf in mijn gezicht er gewoon iets beter uit zien. Ben zeker geen 23 meer. En voor mijn leeftijd mag ik zeggen dat ik nog een redelijk punt gaaf gezicht hebt.
Ik heb de volgende aflevering ook gezien, en ze doet geen zwangerschapstest. Dat zag je in het stukje voor de week erna, en hier zag je het resultaat niet van. Dus het is nog onbekend
Ben ik helemaal met je eens. (leuke foto van je dochter knap hihi..) Ik vind Samantha qua uiterlijk helemaal niet lelijk. (nu vind ik iemand niet snel lelijk, iedereen is mooi op zijn/haar manier). Ik vind wel dat ze zich lelijk maakt. Ze lijkt op haar vader vind ik. Als ze eens zou beginnen wat minder bruin te zijn , geen dikke laag plameur op dr gezicht, en eens een andere lippenstift, ipv die ziekelijk-bleekmakende kleur. De wimpers normaal (als ze die nog heeft) en dr haar wat korter en misschien wat donkerder blond. Ik denk dat ze dan een heel andere vrouw is.