Ik zat net deze blog te lezen en het is echt zakdoekjes materiaal: A New Military Widow's Words for Her Sons | Sarah Smiley Dat zou geen familie moeten doormaken .
Wow zit het lezen terwijl de tranen over m'n wangen lopen wat verschrikkelijk voor die vrouw en kinderen.. heb er geen woorden voor.. waarom bestaat dit toch
Ook hier tranen! Mijn vriend is ook militair.. nog wel in opleiding, moet je toch niet aandenken dat ze aan je deur staan..
Koude rillingen. Hier heb ik zo vaak over gedroomd terwijl mijn partner. als militair werkte. Gelukkig heeft hij nu een "normale" baan
Wat een respect heb ik voor die vrouw zeg! Zo kort na het nieuws, zulke kracht kunnen laten zien... wat een prachtige woorden schrijft ze. Hoeveel liefde en kracht en wijsheid laat zij zien in haar moeilijkste uren en dagen... Ondanks al haar verdriet, zoveel vertrouwen laten zien. Ongelooflijk...wat een sterkte vrouw.
Terwijl ik dit lees springen de tranen me in de ogen. Ow wat een verschrikkelijk verlies voor dit gezin. En zo zijn er nog duizenden gezinnen die hun man, vader of zoon moeten missen. Verschrikkelijk gewoon.