Ik ga vanavond om 21:28 Samantha & Michael Doe Effe Paranormaal! kijken. Wie gaan er ook kijken? of heeft hem v/d week al gezien? Ik ben benieuwd!
Als ik er aan denk dan ga ik het ook kijken. Ik vind het een leuk programma waar je niet bij na hoeft te denken, lekker dom tv kijken
Haha nou het was me wel weer een aflevering. Het blijft leuk !! Lekker even lachen en dingen van je afzetten. Echt schattig dat speentje van Angelina met dat groen die heeft mijn dochtertje ook en een blauw/roze ervan.
Ik ga volgende keer zeker niet weer kijken. Wat een bullshit zeg!!! Ik vind het allemaal zo nep! Dat je overal een slaatje uit wil slaan. Ik gaf het een kans maar hij is zeker niet geslaagd.
heb het afgelopen dinsdag gezien, maar volgens mij heb ik het ook wel helemaal gehad met haar. Barbies baby, en huisje boomptje barbie was leuk maar nu slaat ze een beetje door. Dat van dat paranormale slaat echt nergens op
Ja precies dit! Ik vond de eerste seizoenen ook 'wel leuk' en ik keek ook regelmatig, maar ik ben een beetje Barbie-moe geworden.. Heb deze aflevering van dit nieuwe seizoen niet gekeken en denk ook niet dat ik dat nog ga doen. Het slaat door, net als zijzelf. Nee, bedankt!
Heeft ze nou een pruik op??? Ook wel begrijpelijk trouwens want haar haar was echt zo droog en kapot als maar kan!
Dat ze zichzelf wijsmaakt dat ze een gave heeft moet ze lekker zelf weten, maar hoe ze altijd met die huisdieren omgaat word ik echt pislink van :x:x
Nou echt he! Net een nieuw hondje,zet maar weer op marktplaats! Zo sneu.. En die Priscilla doet er zo lacherig over..
Ja dat vertelde ze gister bij koffietijd, het is idd een pruik omdat haar eigen haar uitviel/kapot was door de extensions.
Inderdaad, da's het enige waar ik me echt druk om kan maken. :x Die gave geloof ik geen barst van, dat bedrijf is een aanfluiting en ze is flink verwend met haar 'ik houd niet van rood'.
Het hondje is toch niet echt verkocht? Geloven jullie nou echt dat ze alles menen wat ze zeggen . Je snapt toch zelf ook wel dat een realitysoap niks aan is zonder actie. Natuurlijk is de helft erbij verzonnen. Dat van die auto is ook echt wel in scene gezet. Eerst een rode kopen en dan 'ff' omwisselen voor een roze. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Het is TV he!