Grote brand met explosie bij Shell Moerdijk | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Hoorde een half uur geleden twee knallen dacht aan onweer blijkt het dit te zijn hoop zo dat er geen doden of gewonden gevallen zijn. Hier trouwens Delft die het ook gehoord hebben. Is ruim 50 km van af hier pfff.
Ik woon in Vlaardingen en m'n ramen trilden zo hard! Schrok er van. Zag daarna het nieuws, moeten de explosies geweest zijn.
Hier ook gehoord, niet echt een knal, maar een doffe dreun en het raam trilde in het kozijn.. Inderdaad hopen dat er geen slachtoffers zijn en ze het snel onder controle hebben..
Ik hoorde de knallen (Rotterdam), mijn raam trilde ervan. Dacht eerst dat mijn kat tegen de balkondeur sprong ofzoiets. Zette de tv er nog voor uit, waren twee doffe knallen. Ik ben een slechte hoor, ik geef gewoon mijn katten de schuld en ga verder tv kijken. . Oeps.
Hier kleurde heel de lucht oranje dacht dat er een vrachtwagen in de fik stond op de snelweg. Hopen dat er geen gewonden vallen/zijn en dat het snel geblust is!
Ik las het ook op facebook maar ik dacht echt onweer keek nog op buien rader van komt er onweer aan! maar was niks op te zien.
Ik hoorde het hier ook goed! 2 knallen en de ramen trilden ervan! Iemand nog die muts op het RTL nieuws gezien? Ramen en deuren hoeven niet gesloten te worden, maar in de rook staan is nooit goed! Het is niet schadelijk want de rook is hoog, maar wat voor chemische!! stof het is weten we niet. Hoe kan je dan ooit zeggen dat het niet schadelijk is. Zeg gewoon uit voorzorg dat iedereen in de buurt alle ramen en deuren moeten sluiten.
Woon ook in Delft maar niks gehoord. Hoor ome heen veel mensen (buren) die t wel hebben gehoord ( ik heb het dus gemist )
hier trilde de deuren verschrikkelijk 2 keer achter elkaar verder weinig ervan gemerkt kan vanuit de dakkapel wel de rookpluim zien
Ik woon er helaas heel erg dichtbij.Ik heb gelijk alles dicht gedaan en de poezen naar binnen gehaald nu begint het minder te branden afwachten maar.
Wij sliepen al, niks gehoord dus in Dordrecht.. Maar we werden wakker van het NL Alert op de telefoon van mijn vriend, ik kreeg niks! Toch apart.. Hij heeft een Sony en ik een iPhone, maar dat zou volgens mij niks moeten uitmaken..
Ik schrok me kapot wij wonen op een km of 4 ervandaan met een rechte lijn is het nog geen kilometer. Het was gigantisch hard die knallen. Vanuit hier kan ik de brand niet zien omdat er bomen voor ons huis staan.
Ik woon in Dordrecht, maar heb de knallen niet gehoord. Nu lag ik ook wel te slapen, dus dat zal het wel zijn geweest. Werd pas wakker omdat ik zo ontzettend veel sirenes (en later helikopter) hoorde. Toen bedacht ik me wel dat er iets goed mis moest zijn, dus even op google gezocht. De gedacht van alweer... schoot bij mij ook wel door mijn hoofd.