Ik was er vanaf aflevering 1 al klaar mee maar manlief vond het schijnbaar boeiend dus bleef ik meekijken. Vandaag hebben we halverwege de aflevering weggezapt want ik kan er echt niet meer tegen. Wat een nep allemaal!!!! Het is niet eens leuk joh. Barbie is gewoon klaar, ga een echte baan zoeken ofzo maar ga aub geen domme programma's meer maken. Kansloos!
Ik vraag me echt af wat die mensen de hele dag doen.Tot 12 uur in hun bed liggen,vette ongezonde zooi eten.Bakkies doen,tanden bleken,naar tattoo shops,wat een leeg en doelloos leven heb je dan.
ik vind dit seizoen ook niks aan. Gister nog een klein stukje gekeken, maar ben er mee gestopt, vind er echt helemaal niks meer aan en ga het ook niet meer kijken hoor. Geloof ook helemaal niets van haar 'gave'.
In het voorstuk van volgende week,gaat ze ladderzat aan een paal hangen met haar mini jurk en (.)(.) half eruit hangend. "Ik meen het Maik ik voel iets" Jake: "jah Maik,die kleine voelt ook dat er aanwezigheid is" Mike: "ja ik weet ut,we voelen het allemaal" Nouja,hier klapperde vannacht ook de deuren,het dak kraakte en ik hoorde geluiden Ik had de droger en wasmachine maar uit moeten zetten en het raam op de badkamer maar dicht moeten doen...Mss helpt dag bij hun ook! Hahaha
Ik vond Barbies bruiloft en Barbies baby nog wel leuk..... En dat ze op vakantie gingen vond ik ook nog wel oke..... Maar vind deze nieuwe serie wel een beetje tegen vallen hoor. Hoopte dat het nog wat leuker werd. Die Jake vind ik ook zo n aparte man. En die gave? Geloof er niets van.
Ik snap ook niet dat Mike dat ook allemaal maar prima vindt.. Samantha geeft zovaak aan dat ze erg onzeker is enzo, waarom gaan ze daar dan niet aan werken? Het zou zonde zijn dat ook zij zou doorslaan met plastische chirurgie..
Ik vind dit seizoen ook verschrikkelijk om naar te kijken, bah wat een overtrokken gedoe en het ene is nog nepper als het andere, laten ze er aub mee stoppen, maar ja dan komt er helemaal geen geld meer binnen he
Precies. Je denkt toch niet dat die tuttebel haar handen uit zal steken om met een normaal baantje haar geld te verdienen? Dus; die blijft op tv haar sponsordealtjes binnen halen en lekker overtrokken doen. Er blijven namelijk mensen naar kijken. Als er niemand kijkt is t 'probleem' zo opgelost.
haha ik vind het wel grappig hoor, zo vreselijk dom allemaal! Gaan ze in Parijs op zoek naar de Mona Lisa, "ja zo'n vrouw met lang zwart haar en een traan" whaha en belangrijke gebouwen in Frankrijk zoals de toren van Pisa en bekende Franse acteurs zoals Jean Claude van Damme. Het zal allemaal wel in elkaar gezet zijn en voor de helft geacteerd, maar wat kan ik me daar rot om lachen zeg, even lekker verstand op nul! en die borstvergroting, daar rolde de tranen echt over de wangen, staat ze in beeld te springen "jaaa boobies boobies boobies" hahaha dan ga ik echt stuk hoor wat een figuur.... Wat moet dat nog worden over 20 jaar
Ik vind het echt een dom programma, totaaaal niet grappig of boeiend Barbie's bruiloft en Barbie's baby vond ik nog wel geinig maar dit is echt kansloos. Barbie en haar hele familie zijn gewoon geweest.. Waarom hier nog mensen naar kijken is mij echt een raadsel. Net zoals Oh oh Cherso, dat was ook alleen de eerste keer "leuk".