Oh maar die zijn niet dom hoor. Ze kunnen gewoon goed acteren. Wel eens een serieus intervieuw gezien met paris hilton? Zelfde verhaal, die doet dom. Maar echt niet op haar achterhoofd gevallen.
Dat er geknipt en geplakt wordt snap ik...maar ik geloof er geen barst van dat je op tv zo'n ordinair scheldend figuur bent en in werkelijkheid nooit scheld...
Natuurlijk schelden zij maar ik scheld ook weleens En het zijn ook ordinaire figuren maar dat hoeft niet te betekenen dat het slechte mensen of wat dan ook zijn. In mijn werk kom ik veel kampers tegen en daar moest ik in het begin ontzettend aan wennen maar ik ben er nu wel achter dat zij doorgaans meer hart in hun kleine pink hebben dan een menig ander in zijn hele lijf.
Totaal off topic maar dat heb ik ook eens gezien inderdaad! Het merk 'Paris Hilton' wat ze heel goed heeft neergezet. Zou dat met dit stel ook zo zijn? Ik denk wel dat ze zichzelf zijn, maar dat er op tv wel een karikatuur wordt neergezet. Anders is het ook saai om naar te kijken
Heb het net gekeken. Echt hè veranderen ook niks . Maar wel grappig maar ze hebben toch al wel eens een café gehad toen in scheveningen? Wat toen niet liep😑 Lekker hoor hup naar Spanje , en weer terug,.. krijgen volgens mij best wat geld voor die uitzendingen. wat doen ze toen het programma nog niet begon, geld verdienen etc... vraag ik me dan af...
Het gaat alleen over uitelijk, spullen en nooit tevreden zijn. Terwijl ze zoveel hebben om blij mee te zijn!!! Barbie ziet er trouwens niet uit, bijna niet herkenbaar. Wat leer je je kinderen, dat alleen uiterlijk belangrijk is. Om nog maar te zwijgen over dat schelden. Goed voorbeeld hoor.
O dat het slechte mensen zijn wil ik ook helemaal niet beweren hoor. Maar ik vind wel dat kinderen niet in zo'n omgeving moeten zijn. Klinkt misschien een beetje overdreven in jouw ogen, maar ik vind dit echt niet oke. Niet alleen het schelden, maar hun hele houding en manier van doen. Fijn als je met zn tweetjes bent dat je zo doet. Maar zodra je de verantwoording over kinderen krijg vind ik echt dat je dit soort gedrag niet meer kan hebben.
Blijft leuke tv vind ik ik zeg altijd volgende keer kijk ik niet hoor maar toch staat hij dan aan ze ziet er inderdaad echt niet uit ze is net zo oud als ik maar jeetje zou er toch niet zo uit willen zien hoor haha maar als ze er gelukkig mee is toch wel leuke kids en ze zijn er ook goed voor toch
Ik kijk het ook. Heerlijke tv,maar wat ik mij afvraag wat voor werk doet die Michael nou eigenlijk? Lijkt geld als water te hebben,maar hoe hij hier aankomt ? Verder zou de plastisch chirurg ontslagen moeten worden. Wat zien deze mensen eruit ! Echt zonde
Nou en wat dacht je van die tanden. Lijken wel glow in the dark. Zou me gek schamen met zo'n gebit hihi
Het werk van Michael tja ik heb er ook mijn vermoedens over haha ik denk persoonlijk ook dat rtl sommige dingen sponsort voor het programma echt van als jullie dat doen dat is leuk net als de nieuwe meubels enzo
ik heb ook een stuk gekeken en vooral naar Samantha haar makeup.. zit anders meer bruin in haar gezicht en haar ogen. Vreemd dat ze naar het buitenland wil en de taal niet kan en wil spreken... zal toch wel moeten uiteindelijk lijkt me? Wel sneu want volgens mij kan ze echt niet stilzitten en rustig nadenken en heeft ze wel een probleem.
Wat zien ze er allebei ontzettend lelijk uit in hun gezicht...! Plastic fantastic het maakt ze zo oud! Angelina is idd pas 4 geworden
RTL gooit er nog een schepje boven op met expres gekozen slechte belichting. Ik kan er gewoon niet bij dat iemand zich deels laat gebruiken om zo neer gezet te worden. Maar ja geld he....
Ik vind ze er ook niet uitzien, maar ik vind Samantha eigenlijk wel een heel leuke meid als ik eerlijk ben..ik denk echt dat ze heel erg lief is.
Ik denk ook heel lief. Ik vind haar ook echt lief met de kinderen. Maar ze zijn wel heel dom af en toe. Klinkers en medeklinkers...dat weten zelfs mijn kinderen wat dat zijn.
Ze is er inderdaad niet mooier op geworden, maar dat komt ook vooral door de bruine huid die er zo verschrikkelijk nep uit ziet. Dat maakt ook al gauw oud. Ze lijkt me wel een ontzettende lieve meid! Maar dat vele verhuizen is voor de kinderen echt niet goed. Het zou fijn zijn als ze eindelijk een vast plekje zouden vinden waar ze zich heerlijk kunnen nestelen. Dat huis waar zij als laatst woonden, in hun oude buurt was toch prima! Al denk ik wel dat ze dit huis er wel bij houden.
Mijn ouders hebben het vloekwoordenboek uitgevonden. Geen denken aan dat ik daar bij zou horen. Ik ben juist het tegenovergestelde gaan doen. Dus er is hoop voor Angelina!