Wanneer testte je positief voor zwangerschap?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Angelhope, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer testte je voor het eerst positief voor zwangerschap?

1. 3 dagen voor mijn NOD

2. 2 dagen voor mijn NOD

3. 1 dag voor mijn NOD

4. Op de dag van mijn NOD

5. Na mijn NOD

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben even benieuwd naar de statistieken ;)

Ik zit te overwegen om een dag voor mijn NOD te testen morgen, maar twijfel nog...

2. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Haai! Bij mijn eerste zw testte ik pas 5 dagen na NOD positief, maar bij mijn tweede al 4 dagen voor NOD! Je kan het dus proberen... Ik duim voor je!!

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb 3 dagen voor NOD aangeklikt, maar eigenlijk was het zelfs 4 en 5 dagen voor NOD.

4. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Ik had op 9 dpo (5 dagen voor NOD) met een middagplas een bijna witte test, maar dacht toch iets van een iniminie vaag lijntje te zien...
    Ik twijfelde enorm of het gezichtsbedrog was, maar 10 dpo (4 dagen voor NOD) stond ie er zeker! Nog wel heel licht.. maar kon niet missen ;) (Al bleef ik nog heel onzeker tot ver na NOD hoor!)

Je kunt het altijd proberen!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Heb maar op 3 dagen voor nod gestemd maar het was 5 dagen voor nod met avondurine duidelijk positief!

6. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, okee. Misschien toch maar erop wagen. Ik heb maar twee testen in huis, en kan pas maandag op zijn vroegst weer een nieuwe halen. Vandaar.

Aan de ene kant durf ik nog niet goed, bang voor negatief en daarna dan weer lopen te peinzen. Aan de andere kant: als het positief zou zijn, dan weet ik tenminste dat mijn lijf me niet voor de gek aan het houden is...

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    succes!

hier op 9 dpo een heeeeel licht streepje en de volgende dag al een stuk duidelijker

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Gaan we dan uit van nod=14dpo?

Mijn nod is normaal 10 dpo. Dus als als ik op nod positief test, is dat dus eigenlijk 4 dagen voor nod. Nu ben ik niet zwanger, dus kan het niet invullen. Maar als ik wil vergelijken heb ik anders niet zoveel an de pol. Stomme kortere lf.

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

2 dagen voor mijn NOD, helaas een vmk met 6wk, dit was de 37e ronde.
    Nu in de 38e ronde :(

10. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, mijn NOD zou inderdaad 14 dpo zijn. Ik heb dan op zaterdag (waarschijnlijk in de nacht naar zondag) mijn ei gehad, dus komende zaterdag zou het precies 14 dagen geleden zijn :)

Ik heb nogal veel en duidelijke symptomen. Maar net twee miskramen achter de rug, en sinds die tijd is mijn lijf helemaal van slag en begrijp ik er niet veel meer van. Eerder ook al zwangerschapssymptomen, maar was toen niet zwanger :(

Ik wil graag testen morgenochtend, maar ik durf ook weer niet heel goed ;)

11. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

12. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had op 10 DPO al een heel licht streepje maar zo licht dat ie niet eens op de foto te krijgen was. Nu 13 DPO teste ik pas echt duidelijk positief. beide met KV 2v5

13. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik testte op 11 DPO positief met een LF van 13. Streepje was wel een echte tuurstreep (zie mijn album) en HCG steeg bij mij ook niet heel snel. Had pas net voor 6 weken dat de teststreep even donker was dan de controlestreep.

14. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een hele stomme vraag, maar wat is dpo?

15. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    days post ovum = dpo (dagen na eisprong dus)

Ik testte positief 12 dpo met middagurine, 3 dagen voor NOD. Waarschijnlijk had er met ochtendurine van 10-11 dpo ook al wel een streep gestaan, maar dat heb ik dus niet geprobeerd.

Bij mijn dochter was het pas rond 18 dpo...

16. miepje01

miepje01 Lid

30 jan 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik teste 3 dagen voor nod licht positief met de kruidvat 2 voor 5

17. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik heb gister (4 dagen voor nod) negatief getest, echt omowit.
    Nu ga ik morgenvroeg weer testen, 1 dag voor nod, ben benieuwd..

18. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Ik heb me in kunnen houden tot mijn NOD :). Toen direct een goede test. Geen knaller, maar ook geen tuurtest.

19. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Na mijn nod ik wilde absoluut zekerzijn zover als dat kan leek me vreselijk:D teleurstellend om geen streep te zien.
    Normaal had ik een cyclus 25 a 27 dagen ik heb op passen dag 31 getest.
    Die was echt knal :D
    de streep stond er slapen met doorlopen van de urine en werd nog donkerder dan de teststreep.

Groetjes paula

20. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als we uitgaan van een lf van 14 dagen dan 4 dagen voor NOD met middagurine een duidelijke streep. Aangezien ik normaal een lf heb van 16 dagen was het dus eigenlijk 6 dagen voor NOD.

Deel Deze Pagina