Willen jullie eens meedenken? Ik ben nu pas 12 weken zwanger, maar ik gok erop dat we een nog een zoon krijgen. Voor een meisje hebben we een naam, maar voor een jongen nog niet. Onze zoon heet Sven, dus daar moet het bij passen. Mijn voorkeur heeft een Scandinavische naam, maar daar zitten voor mij, voor zover ik ze ken, maar twee namen bij die ik mooi vind. Eén is Ivar, maar die valt sowieso af ivm zelfde naam als familielid. De andere is nogal populair. Wat betreft Scandinavische namen vallen Nils, Lars en Bjorn al af. We willen geen naam met de S, D of G. Het liefst één lettergreep en anders hooguit twee.
Finn opzich wel leuk, maar dus die populaire. Ingmar, Timo, Mats en Jorn worden het niet ivm namen familie/vrienden. Lastig! Namen...
Twan (geen idee of dat Scandinavisch is, maar ik vind het er goed bij passen) Linus Nilas Espen/Esben
Ok. Ik zal een poging wagen. Wie weet! Bertil Kjell Jari Viktor Hans Ingo Lennart Joakim Jur Orsin Valdemar Stig Bjarne Stein Ingmar Finn Jurriaan Sverre Thor Odin Roald Jens Mikal Holger Ture Gustav Joran Niklas Harald Olaf Lasse Olger Pelle Sivar Teis Torsten Yarko Ragnar Orvar Jokum Emil Evald Kjeld Joost Skyler Rune Bosse Jerk Erland Aksel Flemming Jarno Thorsten Isak
Gefeliciteerd! Misschien: Joes Mats Bernd Kalle Olaf Abel Joep Pim Geert Arne Axel Ralf Gijs Kai Viggo Karst Leo Oscar Iven Bas Jan Lasse Jonas Ole Kjell Malte
Dank voor al jullie reacties! Gister hebben we het er nog even over gehad. We hebben nu zo goed als een naam voor een jongen Nu nog afwachten of het ook echt een jongen is, haha. Bedankt allemaal voor het meedenken!