hier is het ook rustig nu... verlies nog steeds slijm.. hoezo vies want ondergoed plakt steeds vast (heerlijk die details he hahaha) dus ik ga er maar vanuit dat er wederom niets gaat gebeuren vandaag. rosanna: jij word in elk geval morgen/overmorgen mama...
ah limmeke dat heb ik ook al sinds het strippen, van die grote kwakken taai slijm met rooie sliertjes erin, elke keer denk ik nou het zal nou wel eens klaar zijn maar het blijft maar komen. Raar idee hoor, wellicht is er morgen om deze tijd al. Ik word om 8 uur ingeleid en gok dat ik op 4cm ontsluiting zit dus al bijna de helft kado gekregen. Ik heb internet op mijn mobiel dus ik kan heel snel een foto spammen als ik bevallen ben van de baby dan he...niet van de bevalling haha
hoi meiden, hier ben ik ook weer. geen wweeen. wel veel vocht verloren. onderbroek vol vanmorgen. maar ja...wanneer weet ik nu dat het vruchtw is? zou dat toch wel willen weten. Limmeke en Maryam spannen voor jullie !! Limmeke, gek he die slijmprop. Bij mij was het heeeel veel geel spul. Maryam, bij jou is het serieuze werk begonnen?? was het bij mij maar zo! Rosanne, fijn dat jij weet dat er morgen tenminste IETS gaat geburen! ik moet tenminste tot woe wachten. Vinden jullie dat ik er iets mee moet met dat vochtverlies? of - als ik me goed voel en de kleine voldoende voel bewegen - geenzorgen hoef te maken? Bel nl niet graag voor jan doedel..en helemaal niet op zondag. xx
hey pina, heb je wat van het vocht opgevangen in een glas? Als je op de hand blaast, komt er dan ook vocht uit je? (klinkt zo raar) Ik zou anders gewoon even bellen (ik bedoel; het is overdag en half 3 smiddags..mooier kan niet) dat je twijfelt of wellicht vruchtwater is. Ik zou het niet weten, bij mij eerste braken ze de vliezen in het ziekenhuis met 5 cm ontsluiting en dat vruchtwater was donkergroen. Bij twijfel bellen, daar worden ze voor betaald
Hallo allemaal, Weer terug van ons sjieke zondag bezoekje aan het ziekenhuis Alles prima in orde, gelukkig zeker genoeg vruchtwater. Dus als er in de tussentijd niets spontaan op gang komt, mogen we ons woensdagmorgen vroeg melden voor de inleiding! Spannend. Zo te zien is het bij iedereen wel een beetje aan het rommelen. Hopelijk zijn we allemaal snel voorzien van beebs in onze armen. Good luck allemaal.
pcomiep; toe maar sjiek op zondag naar het ziekenhuis fijn dat alles goed is en dat je nog genoeg vruchtwater hebt. Er komen een paar babyboom dagen aan denk ik, nu is iedereen aan het rommelen en woensdag worden er ook meerdere ingeleid, als het goed is heb ik morgenmiddag babynieuws. Spannend he! Dat wachten is zo rot...ik verveel me en ben niet te genieten omdat ik het best eng en spannend vind . Onze dochter gaat vanavond bij oma logeren, leuker voor haar en wij moeten al om 7.30 uur de deur uit morgenochtend. Ik ben de afgelopen 2 dagen helemaal geen leuke mama, dat voelt zo rot he. Gelukkig snapt ze veel en krijg ik een dikke kus van haar steeds, ik ben blij als de kleine geboren is. Geeft ook een hoop veranderingen maar dan kunnen we door. Geniet nog lekker van de zondag!
hoi hoi, ik heb 2 x op de bank geslapen vandaag. Vannacht ook al zo goed (2x plassen), zou dit iets zeggen?? heb niet noemenswaardig vocht meer velroren. denk dat het gewoon watminder druk van bekkenbodem was waardoor urine verlies.anders had ik het continu moeten hebben. Succes met de inleiding morgen meid !!! x
bedankt pina! Ik had ook erg last van mini urineverlies, sinds een week is dat ook minder. Ik stik van de zenuwen, zojuist onze dochter naar oma gebracht en nu ben ik echt peu nerveu. pfff. Ga maar even wat klusjes doen om mn gedachten te verzetten. Allemaal veel succes en een fijne avond!
He meiden, Leef met jullie mee! Pfff vorige week was ik ook nog aan het meeschrijven en aan het sjaggie zijn, en nu is onze dochter alweer 5 dagen oud Wat gaat het snel, maar wat zal het voor jullie daarentegen nog zo langzaam gaan! Bikkel en CC: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie prachtige zoons! De rest is er nog zie ik! Anica, voor jou komt er dus ook snel een einde gelukkig! Veel succes met de bevalling dinsdag! Iemand vroeg of mijn bevalling was meegevallen... en: ja Zag er enorm tegenop van tevoren maar het is me écht meegevallen! Gelukkig maar! Meiden, veel succes! Hopelijk volgen jullie snel!
Gisteravond voor het eerst sinds 2 maanden weer gevreeën, om te kijken of het prostaglandine in sperma misschien de bevalling op gang zet. Valt niet mee, omdat m'n favo standje me dus een branderig gevoel oplevert en de buik in de weg zit Na afloop had ik wat contracties, maar ze hielden helaas niet aan. En nu ben ik wakker en zag ik wat bruinverlies op m'n inlegkruisje. Ik hoop dat dit het begin van de slijmprop is!
ahhhhhhhhhhhhhh houd het dan nooit op:x ik heb de griep alle klachten maar geen koorts wel het gevoel van koorts. ik durf bijna niet te ademen, bang voor een hoest aanval en heb buikpijn van het hoesten. fijn en dan moet je morgen bevallen.
Ook ik ben er nog.... Net wel bij de verloskundige gestript, 2 keer want de stagaire mocht ook nog 'kijken'. Nu wat bloedverlies en krampen. Lig lekker warm met laptop en alles in bed geïnstalleerd. Had 1 cm ontsluiting, dus hopelijk gaat dit wat doen en hoeft er woensdag niet ingeleid te gaan worden. Vind het nog steeds een raar idee om uiterlijk donderdag ons kleintje in mijn armen te hebben. Kan het me nog niet echt voorstellen zeg maar. Bikkel, CC en Sinja, lekker genieten hoor! En voor de rest, heel veel sterkte en probeer ondanks alles toch de bevalling positief in te gaan. Is toch een heel bijzonder iets om je kind op de wereld te zetten.
Hey ik ook gevreeen gisterenavond (zowieso is er met mijn libido niets mis, want wij hebben gewoon doorgevreeen hele zwangerschap haha)....die prostaglandine heeft bij mij overignes gewerkt, hier even een update (gekopieerd van een ander topic, anders schrijf ik het dubbele: ) hai allemaal. nou vannacht weeen begonnen om 2.30u...gemidd om de 7 min. wel kunnen slapen na uurtje of 5.00u. met af en toe een wee om de 10 min schat ik in. Toen weer in slaap gevallen tot 10.30u. Wee-intensiteit verschilde wel en frequentie ook. Veel gelachen met mannetje, lekker gekroeld in bed..voel me toch nog wel heel goed. Toen lekker gedoucht, wat knap je daar van op Beneden ontbeten..oeff ... zitten! daar worden weeen niet minder van. Komen nu ongeveer om de 5-7min en krachtigheid neemt toe hoor. HEb de geboorteTENS elektrodes aangesloten op mn rug, moet zeggen dat is best prettig! kijk nu voel ik wel meer de weeen onderin mn buik, maar die in mn rug zijn dan zo goed als weg. Jongens, tis BEST pittig Als er nieuws is hoor je het! Liefs Pina
Hai meiden, Ben om 13.58 bevallen van een mooie zoon genaamd Ilay. Mannetje weegt 4570 gram en is 53 cm. Een echte suikerbaby dus! Vanwege te ruim bloedverlies en suikerwaarden bij de kleine blijven we nog even in het ziekenhuis. Allemaal veel succes en zet hem op! Groetjes, Rosanna
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Op de huil avond uurtjes na is Robin heel rustig en lief.... S'avonds is wel ff moeilijk hoor zo hard schreeuwt hij...krampjes waarschijnlijk... Rosanna gefeliciteerd meid! GFlinkerd hoor! en leuke naam!!! Geniet ervan! De rst van de dames succes!!!!
hier op gerommel na, nog niets. wil niet doorzetten. Denk dat het dan toch morgen inleiden wordt. Hopelijk heeft het gerommel dan nog wel wat gedaan.