Heeeeeeel herkenbaar! Overdag een heel tevreden mannetje, maar de avond & nachten zijn iets minder. Maar goed wat verlang ik van een mannetje dat nog geen week op deze wereld is????? Lekker knuffelen en verwennen, dan kalmeert hij. Wat ik wel beu ben is de kraam. Ze is niet echt mijn ding zullen we maar zeggen. Nog 2 halve dagen, daarna kruip ik voorzichtig uit mijn cocconnetje en begeleid Pepijn de weide wereld in.......... Nog zwangere dames: Heel veel succes wederom!!!
dag dames, Hier even snel een bericht je van mij. ik ben zondag bevallen van een prachtig ventje. Hij is om 13.26 uur bevallen en weegt 3290 gram. ze hadden mij verteld en ook naar aanleiding na heel veel groeiecho's dat ik een baby van 4 kilo zou krijgen. Nou begreep hier dus niks van. maar goed, het is een heerlijk ventje, en ben echt de gelukkigste mama. degene die bijna moeten, wens ik heel veel sterkte, en ik wil jullie alleen maar zeggen dat echt alles het waard is. Het is een geweldig ervaring. ik zal binnenkort mijn bevallingsverhaal wel plaatsen op die andere topic. Ik krijg die foto niet geplaatst, dus je moet even op onderstaande linkje klikken.
@maryam, wauw wat een mooi ventje! logisch dat je daar verliefd op bent!! Ben echt zo benieuwd, ik wordt morgen ingeleid dus met een beetje geluk ook morgen ons kleintje in mijn armen.
gefeliciteerd maryam.. wat een mooi kereltje jij succes morgen pcomiep... zal aan je denken als ik dat zwaar overtijdse lijf van mij weer richting VK sleep... zucht
Onze dochter Sofie is geboren op 19 oktober om 5.10 uur, na een turbo-bevalling van 6 uur. Het verhaal zal ik nog posten later
vrijdag ben ik 40 weken en ben het echt zat. Vorige week aan de verloskundige gevraagt of ze me wilde strippen, omdat ik door BI bijna niets meer kan, ze zou het gaan overleggen met een collega en ik heb vandaag gehoord dat ze me vrijdag gaan strippen gelukkig. Ik hoop ook dat het gaat werken. Sinds gister is het weer flink aan het rommelen en vandaag heb ik de ene harde buik naar de andere alleen komen ze niet regelmatig en worden ze niet erger ik hoop echt dat ik ons kleine mannetje snel in mijn armen mag houden. Mijn zwangerschap was niet echt prettig. Eeerste 3 maanden doodziek geweest en niets binnen kunnen houden en vanaf 16 weken bekkeninstabiliteit. Kan nu bijna niet meer uit de voeten en dat valt zeker niet mee met nog twee kids. Maar het einde komt in zicht. Hopelijk gaat het strippen effect hebben.
goeieavond vanmiddag ben ik bevallen van een wolk van een dochter Puk.. 53 cm en 3880 gram. verhaal volgt later
Gefeliciteerd limmeke!! Geniet ervan! Bammetjebam ook gefeliciteerd! De rest sterkte nog ff! Ik zal ook snel mn bevallingsverhaal plaatsen, nu nog ff druk met alles!!! haha
hier ook eindelijk goed nieuw, dinsdag is onze Lise geboren om 19.34 uur, ze woog 3690 gram en is met een KS gehaald. ze is gezond alleen door de stuitligging zijn haar voeten raar gaan staan met 3 weken gaan ze verder kijken en waarschijnlijk mag ik morgen naar huis. ik zal de rest van het verhaal later neer zetten aangezien er nog mensen zijn die nog niet zijn bevallen.
Alle nieuwe mama's gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!!! Ik ben vandaag 39 weken en heb nog uiterlijk 1 week om de kleine te laten komen natuurlijke wijze. Volgende week donderdag afspraak met de gyn.loog van het ziekenhuis om een inwendig onderzoek en echo te maken. Ze willen niet hebben dat ik over tijd ga. Ik krijg het onderzoek omdat de kleine man nog niet voldoende is ingedaalt en ik baal zoooo erg en voel me beetje angstig worden dat ik ingeleid moet worden of zelf een keizersnede moet aangaan. Ik wil niks lievers als natuurlijke wijze bevallen en nu hoorde ik dus van de week dat ie niet indaalt maar ik heb dus nog totaal geen harde buiken of wat dan ook dus ik denk dat ik eraan moet geloven om ingeleid te worden of als ie echt te groot is wat ze zeggen een keizersnede. Pfff ik wou ook eens goed nieuws horen tijdens de zwangerschap maar helaas......
Hallo dames! Eindelijk even tijd om wat neer te zetten en mn bevallingsverhaal te plaatsen.... Gefeliciteerd Anica met jullie dochter! Geniet ervan! De rest had ik al gefeliciteerd als t goed is en zo niet bij deze Nouhier gaat t niet zo heel lekker helaas! Met mn mannetje gelukkig wel, die doet t helemaal perfect! Echt een kanjer! Maar met mij gaat t minder, heb een blaasontsteking en daar een kuut voor gehad, ik bleef maar pijn houden, dus weer urine weg gebracht en jaa hoor harstikke vies nog en weer een andere kuur en maagtabletten want kreeg ook erge maagpijn van de kuur, nou dacht mn dokter ook aan misschien nierstenen...? Heb telkens pijnaanvallen onder in mn buik en mn onderrug en zo erg dat ik dan niet eens recht kan lopen.......pfff wat een pijn joh!!!1 En vannacht voelde ik me helemaal goed, voor t eerst eruit gegaan voor een flesje ,want dat deed mn man elke nacht.... En vanmorgen weer zo'n aanval, gelijk diclofenac zetpil genomen en nu zakt t iets!!! Gelukkig! Maar word er wel een beetje moe van, moet vanaf vandaag toch alleen mn kids verzorgen want mn man is werken en de kraam is weg dus ja... Maar goed moet straks weer urine weg brengen en daarna bellen hoe t gaat... Nou mn bevallingsverhaal..... haha ook niet een heel gezellig verhaal.....haha Donderdag op vrijdag nacht begonnen om 02.00 u de weeen, spannend!!! Maar nog goed uit te houden! Om 4.30 regelmaat in de weeen, ik dacht dfat gaat goed! Om 6.45 vk gebeld en die kwam om 7.45, nou helaas 1 cm pas, en die had k al van mezelf! Toen ze er was ook spontaan de weeen weg een uur lang! Om 13.00 u zou ze terug komen en in de tussen tijd de hele tijd heftige weeen die ik al moeilijk op kon vangen, en wat denk je....1,5 cm dus het deed echt niks en was ondertussen al een tijd bezig... Toen ben ik op bed gaan liggen en om 14.00 barste het los....een weeenstorm van 45 min, niet meer op te vangen!!! Werd helemaal gek van de pijn (rugweeen) mn man gebeld dat ze gelijk moest komen want ik zeg t komt! Toen was ze er heel snel (14.45) en had toen 7cm, maar had wel al persdrang, dus dat moest ik inhouden....pff nou dat ging heeeeel erg moeizaam! De vk snel alles klaa zetten, de kraamhulp bellen en mocht om 15.30 mee persen en om 15.40 is Robin geboren, maar dat ging allemaal heel moeizaam, hij heeft een tijdje vast gezeten en ging geen kantje meer op, dus na een flinke knip is hij geboren, helaas had iik gelijk een heftige bloeding( 1,5 liter bloed verloren) dus met de ambulance naar t zh toe en mn man kwam er achteraan met de auto en met Robin. Pfff hektisch allemaal joh! Achteraf gezien had ik nooit thuis mogen bevallen ivm moeilijke schouderontwikkeling van de kids! Bij mn eerste ging het precies hetzelfde,gelukkig is het goed afgelopen, maar het had ook anders gekunt zeiden ze.... Robin had ook een heel dik / blauw gezicht van het vast zitten zo zielig joh! Maar goed mochten al snel weer naar huis en dan vergeet je alles weer snel, maar wij willen heel graag (over paar jaar) nog meer kindjes, maar niet als ik via de normale weg moet bevallen, en dat ga ik ook aangeve! Nou heeeel verhaal haha maar had eindelijk ff tijd! Ben benieuwd naar jullie bevallingsverhaal!!! Hier nog een fototje van mn mooie mannetje!!
Hallo allemaal, Ook hier even tijd om mijn verhaal te plaatsen. Afgelopen woensdag ben ik ingeleid. Bij binnenkomst had ik al 2 cm ontsluiting en dus werden gelijk de vliezen gebroken. Aangesloten om de weeën verder op te wekken en toen begon het feest. Een weeënstorm die ook de boel niet echt liet opschieten. Met weeën om de minuut en 4cm ontsluiting hebben we besloten om toch een ruggenprik te zetten. Nou dat was me daar een opluchting... Daarna ging het voor mij een stuk lekkerder. Niet meer misselijk, geen pijn alleen harde buiken (ja duh..) Omdat de kleine niet helemaal lekker reageerde moest die wel erg goed in de gaten worden gehouden. Uiteindelijk is onze zoon om 22.39 na nog geen uur persen geboren. Helemaal compleet! Het is een prachtig kereltje met mooie apgar scores en ook ik ben vrijwel ongeschonden uit de strijd gekomen. 1 klein schoonheids hechtinkje, wat kleine schaafwondjes en nauwelijks bloedverlies. Nu zijn we heerlijk aan het genieten van onze kleine grote kerel. Alle dames die nog rondlopen, heel veel sterkte en iedereen die al bevallen is gefeli en genietze.
even mijn bevallingsverhaal in het kort maandagmiddag heeft de VK mij voor een 2e keer gestript.. dinsdag verloor ik mijn slijmprop maar op wat voorweeen na gebeurde er niets. Omdat ik die voorweeen al zo lang had.. besteedde ik er ook minder aandacht aan. Zat al maand op 1 cm ontsluiting en bmmond was nog lang niet verweekt dus VK dacht niet dat het ging aanslaan. Dinsdagnacht werd ik wakker om 1 uur van een wee.. en die wee voelde anders... duurde wel geen minuut.. maar toch had ik direct het gevoel van het kan wel eens gaan beginnen. Gedurende de nacht werden de weeen meer, maar heel onregelmatig.. 3 min.. 20 min.. 10 min... maar omdat ze niet afzwakten in bad was het voor mij duidelijk... eindelijk ging ik bevallen! rond half 7 smorgens had ik wat regelmaat.. om de 5 minuten.. dus na een uur de VK gebeld die al snel op de stoep stond.. 3 cm ontsluiting had ik.. om 12 uur kwam ze terug. de weeen bleven gestaag om de 5 minuten komen.. ik kon ze goed opvangen.. dus ik vond het wel best.. 12 uur had ik 4 cm... om 3 uur smiddags bij de volgende controle een krappe 5. De VK trok jas uit en deelde me mee, dat ik ging bevallen in haar dienst, dat ze niet meer wegging en dat ze de vliezen ging prikken. om 15:45 werden ze gebroken en nog geen minuut later zat ik midden in een weeenstorm zonder pauze. Been/rug en buikweeen die niet langer op te vangen waren. Om half 5 stond er nog een heel klein randje, maar ik kon gaan persen.. wat mij niet lukte, want ik durfde niet te persen omdat ik bij mijn vorige bevalling een trauma aan stuitje had overgehouden en die deed nu erge pijn. Met een erg goede begeleiding toch geperst.. en om 16:45 kwam mijn mooie kindje te wereld. Doordat mijn VK mij er prima doorheen heeft geloodst geen scheurtje nix.. Nu 2 dagen later doet mijn dochter het geweldig.. alleen met mij gaat het minder door de enorme naweeen die ik heb.. als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik elk moment opnieuw kon bevallen Voor wie wil.. fotos staan in mijn album, maar alleen zichtbaar voor contacten.
He meiden Jeetje, ik ben deze week verder niet meer online geweest maar zie dat er vanalles is geboren! Anica, ik zie je banner: gefeliciteerd met je dochter Lise! Prachtige naam! (was ook een van onze favoriete namen ) Maar ik zie dat er nog veel meer is geboren: CC weet niet of ik jou al had gefeliciteerd met je zoon Robin! Bammetjebam gefeliciteerd met je dochter Sofie PCOmiep gefeliciteerd met je zoon!!! Limmeke gefeliciteerd met je dochter!!! Ik ben even niet zoveel online nog! Hoop wel dat ik nog even mee kan blijven schrijven en jullie kan blijven volgen! Misschien moeten we een lijstje aanleggen wie er al is bevallen wanneer? Wij hebben een roerige week achter de rug. Maandag bleek Faye koorts te hebben en is ze uiteindelijk opgenomen in het ziekenhuis. Wij mochten blijven slapen. Dinsdag ging het al een stuk beter en mochten we alweer naar huis! Ze is nog wel heel erg verkouden en moeten het goed in de gaten houden. Sinds ze thuis is uit het ziekenhuis is ze der ritme helemaal kwijt en mijn borstvoeding is ook enorm teruggelopen (door de stress waarschijnlijk). Gelukkig kwam de kraamhulp woe en gister nog een aantal uurtjes. Mijn bevallingsverhaal volgt nog! x Sinja!
daar sluit ik me bij aan!! En ik ben nu ook trotse mama van onze zoon Ricardo, geboren 11 oktober en weegt 4340 gram. Ik ben even niet geweest omdat alles heel heftig is geweest. Toch naar het ziekenhuis gemoeten omdat ontsluiting erg lang duurde en al 6 uur lang heftig rugweeen a 3 min maar maar 5 cm na 10uur pfff dus toen ruggeprik en uiteindelijk nog 1.5 uur geperst en toch vacuumextractie. Het was heel zwaar maar we hebben er een prachtventje voor terug!! Kraamtijd verder erg druk en moe geweest maar nu eindelijk een ritme aan het krijgen Succes nog wachtende dames en geniet nieuwe mama's!! liefs regenboogje
Morgenochtend hebben we een afspraak met de gyn.loog voor een onderzoek en echo. Erna gaan we bekijken of ik ingeleid kan worden of dat een keizersnede nodig is. De man is namelijk nogal groot En het ergste is voor mijn gevoel dat ie bij de laatste controle niet was ingedaald, maak me daar ook best wel zorgen over, wil geen keizersnede maar wil wel dat ie gezond en wel te wereld komt. Ik hoop echt ff dat ze kijken naar mijn bekken want als die te smal zijn gaat het niet werken, zal dit ook maar eens even aankaarten morgenochtend. Dus als het meezit is onze kleine vent geboren voor dit weekend Wordt vervolgt.....
Vandaag naar de verloskundige geweest en mag morgen naar de gynecoloog voor controle. Ik ben al twee keer gestript afgelopen vrijdag en zondag, maar het heeft helaas niets geholpen. Ik hoop zo dat ze me morgen gaan houden en gaan inleiden ik ben helemaal op.
Hey meiden, Van harte gefeliciteerd met jullie spruitjes!! Ik ben zelf even niet online geweest, omdat ik vreselijk zat te balen dat ik overtijd ging. Maar inmiddels is mijn meisje in een turbobevalling geboren!! Even in het kort: Mijn vliezen braken 's-ochtends in bed, de hele dag gebeurde er weinig, op wat krampjes en gerommel na. Vroeg in de avond werden de weeen wat heftiger, maar namen ook weer af. Uiteindelijk ben ik onder de douche gaan staan waar de weeen weer flink toenamen, zo heftig dat ik niet onder de douche durfde te blijven. Na 45 min had ik 6 cm ontsluiting. Omdat mijn vlies aan de bovenkant gescheurd was, zat er een 'bel' onderaan, die heeft de vk doorgeprikt en 15 min. later had ik volledige ontsluiting. Jeetje, wat een weeenstorm was dat zeg! Ik had geen enkel moment rust, en kreeg ze bijna niet opgevangen. Kort maar heel heftig. Klein half uurtje persen (ze moest ff het bochtje om), en een 8-ponder was het resultaat! Een prachtig mooi gaaf meisje. Hemels was het, fantastisch!! In 2 uurtjes tijd is ze geboren. Fijn een korte bevalling, maar wel heeeeeel heftig! Ik ga nu mijn meisje weer even voeden, maar kom snel weer terug om alles even 'bij te lezen'. Succes Cinderella en Sandra, hopelijk komen jullie kindjes gauw! Ook voor alle andere dames die nog 'mogen'!