Samen aftellen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door ccwomen, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    hebben jullie ook van die schoonmaak-woede-aanvallen?
    had gisteren het eten al op staan toen ik bedacht dat ik de tuin wel even helemaal kon aanvegen en met gloor boenen, alles moest aan de kant en ik weet dat ik daarna bijna niets meer kan.
    gevolg vriend chagrijnig omdat het eten al lang klaar was.

om 22.30 sta ik onder de douche en die moest natuurlijk ook even flink met gloor geboend worden.
    vriend weer een beetje pissig omdat de hele boven verdieping na zwembad rook:p

gevolg? dat ik bijna niet geslapen heb omdat ik zo'n last van mijn rug had.

en dat van die vliezen bereken ken ik heeeeeeeeeeel goed.

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Idd heel herkenbaar dat van de vliezen en eigenlijk alle klachtjes van iedereen! haha

Nou net bij de vk geweest en gelukig heeft t wel iets gedaan de laatste week, 1/4 verstreken zat ik net te lezen...en had 1 cm ontsluiting dus ze heeft me gestript, dus hopen dat t binnen 24 uur iets doet!!!
    En anders donderdag weer terug om te strippen (op verzoek)
    Maar ik reken nergens meer op want mn lichaam houd me steeds voor de gek!!!
    Dus ik reken al wel op donderdag....
    MAar goed we zullen zien!
    Succes allemaal nog en hopen dat de kleintjes zich snel melden!!!

3. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    ccwomen, wat fijn dat je gestript bent. Ik hoop dat het wat doet. Ik moet donderdag naar de vk, ben dan 40 weken. Ik hoop ook dat ze wil strippen. Doen ze eigenlijk niet voor de 41 weken...:(

Hoe voelt dat als ze gaan strippen, is dat pijnlijk?? Ik heb al wel iets ontsluiting. Dus het kan al wel.

Gisteravond wel even gevreeen, jaja, de trucendoos gaat open! :D:D. Hopelijk gaat dat wat doen. En anders snel nog een x, hahaha Maar erg comfi is het niet met die dikke buik... pffffff.

sterkte met het wachten en alle pijntjes, gelukkig zitten we allemaal in hetzelfde schuitje!

4. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Fijn ccwomen dat er in ieder geval iets gaande is! Duim duim duim op veel meer ontsluiten en een spoedige bevalling.

5. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Van dat strippen vroeg ik mij ook af idd, je hoort er verschillende verhalen over.

Vrijen....tja voor t weekend geprobeerd, maar beetje teveel au, dus toch maar niet. Had straks wel een klein flesje tonic gekocht, maar JAK! wat is dat vies zeg....

Ik voel mij momenteel wel "anders", rustig zeg maar en een vreemd gevoel in mijn buik.........

6. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Nauwkeurigere bevaldatum

Een alternatieve berekening van de bevaldatum, gebruikmakend van de Mittendorf-Williams methode.

Vul bovenstaand formulier in om je alternatieve, nauwkeurigere bevaldatum te zien.

Deze kennen jullie vast wel, iemand al eens ingevuld???
    Ikzelf kwam op dinsdag 12 oktober uit.......

7. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Tonic en ananas schijnen echt fabeltjes te zijn, maar momenteel geloof ik overal in! ALS HET ER MAAR UIT KOMT!! En sex schijnt wel echt te kunnen helpen ivm de hormonen die in sperma zitten. Maar uiteindelijk bepaalt de kleine het toch zelf. Zo klein en nu al zoveel invloed, het moet niet gekker worden, hahaha

8. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Ok madelief, dan spoel ik het meteen door de wc, hahaha.
    Sex klopt idd evenals masseren van je tepels.

9. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Veel sterkte morgen dan! Ik gun het je van harte

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    10 OKTOBER kwam bij mij uit... helaas :)

11. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik kan niks openen / invullen ???
    Ben wel nieuwsgierig nu! haha

Maar bedankt allemaal, hoop ook dat t iets gaat doen!
    Strippen deed bij mn 1e zwangerschap erg veeel pijn, tranen sprongen spontaan in mn ogen, maar was ook erg geforceerd allemaal toen, werd toen ingeleid door hoge bloeddruk met 38+5 en Roan is toen uiteindelijk pas met 39+2 geboren.

Nu deed t strippen geen pijn, even een klein beetje naar gevoel maar dat was alles!Gelukkig!!!

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat ik zo grappig vind.. omdat ik wat doorgeleerd heb zou ik eerder bevallen? hoe weet mijn baby/baarmoeder dat of mama mbo of hbo heeft gedaan?

13. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Ow wauw, dan ga ik aanstaande donderdag 14 oktober bevallen!! JIPPIEEEEEEEE!! :D:D Komt dat ff mooi uit net voor het weekend! hahaha.

Prachtig dat de hoeveelheid koffie invloed heeft. Mooi verhaal, ik ben benieuwd.

Ik krijg trouwens wel mega harde buiken als die kleine actief is. Veel heftiger dan een paar weken gelededen, hebben jullie dat ook?

14. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm, ik kom op de 13e. Zou zomaar kunnen. Was vanmiddag ook bij de vk. Nog geen ontsluiting, maar wel een weke baarmoedermond. Omdat ik al regelmatiger harde buiken krijg die ook wat gevoeliger worden zou de 13e prima kunnen. Als ik wil mag ik woensdag bellen en gaat ze nog eens kijken. Anders vrijdag ctg in ziekenhuis en als er volgende week woensdag nog geen baby is inleiden. (doen ze hier vanaf 41 weken als je dat zelf wilt) Ben het echt wel zat. Moe en chagrijnig enzo. Zo'n gevoel alsof ik ontzettend ongesteld moet gaan worden.... zou het dan toch?
    Meiden allemaal sterkte en hopelijk allemaal snel een mooi kindje in je armen.

15. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Woensdag, 6 Oktober 2010 kweet niet volgens mij is dat al geweest!!!!:x en ze zit er nog steeds in.

16. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    ik kwam op 10-10-10 uit, maar ja dat is t ook al geweest en de beeb zit er nog steeds!

17. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Limmeke hoog of laag opgeleid, ik denk idd zowiezo dat die kleine daar niets van aantrekt.

Anica tis echt te hopen dat de kleine snel komt nu, ppffft

Hier straks zittend op de bank twijfels van zou t nu?
    Ik kreeg t er warm van!
    Toch maar ff mijn ouders inlichten voor als ze vanacht overdonderd worden met het bericht: Komen jullie, want t is begonnen..........

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ik heb het maar niet ingevuld, omdat mijn laatste menstruatie al niet klopt (aangezien dat met ivf allemaal anders ligt) dus tis toch bij ons voor geen meter betrouwbaar...

Bikkel voel je je nog steeds 'anders'? Ben benieuwd!

Ccwomen, spannend dat je gestript bent! Hopelijk is het inmiddels begonnen!!!

Pcomiep wat heerlijk dat je woensdag evt. alweer terug mag komen! Fijn dat ze zo makkelijk zijn daarin! Ik hoop zó dat ze woensdag ook willen kijken/strippen...maar ben er bang voor...

Meiden, heb een beetje een genant vraagje: hebben jullie ook zo'n last van je onderkantje? Echt alles voelt beurs en gezwollen aan (schaamlippen en denk bekkenbodem ofzo) Net of het bont en blauw is. Kan dus nog maar moeilijk zitten en lopen! Sinds dit weekend is het erger geworden (terwijl kleine al weken is ingedaald) Super irritant! En voorweeen zijn ook weer weg :x

Ben benieuwd of er morgen babynieuws is van iemand! Of dat iemand ah bevallen gaat! Succes weer komende nacht allemaal!

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat beurse is hier ook sinja
    kan soms geen stap meer zetten en moet ik echt even wachten, zon pijn doet het dan ineens.

20. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Goeiemorgen dames!
    Helaas geen baby-nieuws......dat strippen heeft dus helemaal niks gedaan...
    MAar heb wel weer een nachtje heerlijk geslapen, dat doet een mens goed!!!
    Was namelijk al een tijd terug!
    Nou succes allemaal!!

Deel Deze Pagina