Samen aftellen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door ccwomen, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hier nu wat krampen in mn bovenbuik, lijkt soort maagpijn, en af en toe steekje in onderbuik, dus ben benieuwd of dit iets is...........

2. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    spannend!! ik duim voor je CCwomen!

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Thx, maar helaas weer opgehouden........
    Baal baal!!
    Nu 40+4...

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    en al iemand bevallen?
    met het oog op ik-slaap-toch-al-zo-goed was ik om 5 uur al wakker door mijn kerel die bijna stikte van het hoesten hij heeft lichte astma/bronchitis ach het was al zeker een jaar geleden dat hij er last van heeft gehad was blij dat ik nog pufjes in huis had.
    succes allemaal vandaag.

5. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ook hier nog niets.... :( Wel een paar flinke krampen vannacht, maar dat zouden voor de grap ook mijn darmen kunnen zijn. Waarom niet even lekker wat verwarring zaaien zullen ze gedacht hebben. Oh ja en een zeurend gevoel in mijn rug.
    Ga straks weer lekker lezen in bed en misschien nog een paar uurtjes slapen en dan vanmiddag wel wat huishoudelijke klusjes/waggelingetje naar winkels.

6. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    He CCwomen dat is sh*t!!!
    Gisteravond hier wat zeurende menstruatiepijn en harde buiken, maar niets serieus. Mijn darmen zijn wel goed van slag, wie weet houdt mijn lijf even grote schoonmaak voor het harde werk, of slaat de lactulose eindelijk aan. Ik slik staalpillen en had al constipatie dus dat is geen feestje.
    Vandaag heeft mijn grote kleine schatje een kort dagje (woensdag) dus ik ga maar eens een beetje wassen en poetsen en vanmiddag naar de kinderboerderij. Weer een dag voorbij zien te krijgen ;).
    Vrijdag naar de gyn (opeens een andere want mijn eigen zit vol :() en dan is hopelijk de bmm rijp genoeg om gestript te worden.
    En de datum voor de inleiding wordt dan ook besproken, wel balen want de kids hebben hier herfstvakantie vanaf vrijdag. Omdat ik zwangerschapssuiker heb moet de kleine sowieso opgenomen worden dus ook niet leuk voor de oudste. Maargoed, het komt zoals het komt ;) ik probeer me er niet te druk om te maken.
    Meiden, fijne dag!
    Kom af en toe even spieken of er al iemand aan het bevallen is!

7. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    ccwoman dat is balen dat het niet door heeft gezet!

Rosanna ik slik staalbruistabletten sinds 1,5 maand ideaal! losferron heet het, geen last van obstipatie, dagelijks gewoon naar de wc.
    Jou vooruitzicht is dus nog even het ziekenhuis in, althans je kleine zeker, balen!?

Voor alle andere dames:
    Heel veel succes vandaag!!!

8. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    he bikkel, ga jij eens bevallen! ;)
    Ik heb gewoon die bruine pilletjes voorgeschreven gekregen, 2 p d maar ik red er maar omdat mijn maag ze ook vreselijk vind. Ik zal het vrijdag eens vragen aan de gyn of hij het kan omzetten naar die bruistabletten, thnx voor de tip!
    Het vooruitzicht is 24-48 uur opname ivm het regulieren van de bloedsuikers van de kleine. Ik mag dan gewoon blijven op de moeder en kind unit dus dan kan ik wel bij de kleine zijn.
    Rosanna-man en dochter maken al afspraken dat ze dan naar de mcdonalds gaan en heeeeel lang opblijven samen ;) komt vast wel goed.

Het is hier nu wel rustig..ik hoop dat dat betekend dat een hoop dames aan het bevallen zijn :)!

9. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Hey meiden,

Wat spannend allemaal zeg, die net niet weeen. Pffff, vermoeiend! Ik had gisteravond weer heel wat voorweeen, ben met een kruikje in bed gekropen, na een paar keer flinke harde buiken en onderkant-pijntjes hield het op.

Vanochtend begon het weer toen ik terug in bed was gekropen, moest er een paar wegzuchten, even in bad gegaan, daar ook weer voorweeen. Dus ik ben de tasjes nog even gaan checken of alles klaar is om te 'vluchten';), en nu is het weer redelijk rustig. Wel steeds harde buiken. En aan de dunne, lijkt ook wel een soort schoonmaak! Had ik bij mijn eerste ook al. Hopelijk een goed teken.

Bij een goeie harde buik, krijg ik ook steeds flink pijn aan de bovenkant precies op 1 plek en het straalt door naar mijn liezen. De kleine is errug rustig. Hopelijk plus ik er zo een cm of wat ontsluiting bij :D:D voor het grote feest losbarst!

Suc6 allemaal vandaag weer, en ik hoop echt heel snel op heel wat beebietjes!! Ik ga nog ff een boodschap doen zodat de koelkast gevuld is, U never know!

10. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

@Madelief32:
    Dat klinkt alsof het de goeie kant op gaat! Spannend :D

Hier nog steeds niks overigens, alleen pijnloze harde buiken en maagzuur...

11. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ja balen idd, maar ben t de laatste tijd wel gewend, mn lichaam houd me steeds voor de gek! haha
    MAar spannend ook bij jullie allemaal!!!
    En madelief lijkt op het begin he?!
    Nou succes mocht t zo zijn!
    En de rest van de meidens ook!!!

Ik heb een hang dagje op de bank en bed, mn zoontje is een dagje naar oma toe, komt rond 17.00/17.30 weer thuis...
    Kan ik ff lekker uitrusten/ bij slapen!

12. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ben er een paar dagen tussenuit geweest hier en ik meld me weer aan:).
    Hier alles weer rustig. Had afgelopen maandag van de ochtend tot in de avond veel harde buiken. Was toevallig ook bij de verlos en mn bloeddruk vond ze te hoog. Moest naar het zkh voor bloedafname, echo en ctg. Conclusie: de kleine doet het goed. Z'n buikje is alleen iets groter dan gemiddeld. Hij wordt nu (met 38.7) weken op 3500 gram geschat. Oh, hoopte vandeweek echt dat de harde buiken meer zouden doen met mn onderkantje... helaas. Niks meer aan de hand hier, pruil...pruil.
    Tja en dus zit ook ik te wachten tot er iets gebeurd.
    Vooral in de nacht als ik naar het toilet moet baal ik ervan dat er geen vliezen zijn gebroken en dat ik geen krampen heb:).
    Sommige van jullie wel en hoop dat dat allemaal snel tot iets mag gaan leiden.

Succes meiden met het afwachten...

Knuffel,
    Claire

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x zo dat is er uit

ik word dinsdag ingeleid en moet vrijdag nog voor extra controle.

14. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Kop op meid, misschien meldt die kleine nog vAnzelf voor dinsdag.
    Lekkrr uithuilen en probeer wat afleiding te zoeken!

15. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Balen Anica! Maar goed je hebt dan wel je kindje in je armen!!!
    En idd misschien meld de kleine zich nog wel voor die tijd :)

Ik moet ook maandag weer naar de vk en dan gaan we ook bespreken wanneer ik ingeleid word!Zoiezo volgende week zaterdag zei ze, maar als ik er maandag ben , vraag ik of ze niet gelijk een afspraak kan maken met t zh!
    Ben t helemaal zat!!!

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    He meiden... jeetje hoopte dat er meer meiden met goed nieuws waren...

Ik ben namelijk gister (dinsdag) bevallen van een dochtertje Faye!!!
    Maandag op dinsdagnacht om 2:00 begonnen de weeen en om 18:00 is ze geboren!

Hoop dat jullie ook snel kunnen gaan genieten van jullie wondertjes! Tot die tijd heeeel veel sterkte!!!!

17. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Leuk!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd met je dochter!
    Leuke naam!!!
    Geniet er lekker van!
    Ennn is t je meegevallen ???:)

Nou hier nog niks!!!
    Nu 5 dagen overtijd.....
    Leek vannacht wel elke keer kleine beetjes vruchtwater??? te verliezen.....
    Elke keer nat zeg maar, leek geen urine,maar rook ook niet zoet of wat dan ook.....dus ik weet niet of t vruchtwater was / is??!!
    Nou we wachten maar weer af, moet om 16.00 naar de vk toe, maar ga bellen of ik eerder kan want voel de kleine niet zo veel, en dan maak ik me toch war ongerust angezien t normaal altijd druk is in mn buik....
    Laatste tijd wel minder als anders, maar je heeft ook geen ruimte meer....
    Hou jullie op de hoogte!

18. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Gefeliciteerd Sinja!!
    Wat een mooie naam Faye!
    Lekker genieten nu!

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd sinja

succes ccwomen, hoop dat je eerder terecht kan

hier vandaag 40 weken en op de standaard voorweeen/menstruatiekrampen/harde buiken niets aan de hand.. dag zal dus wel weer voorbij gaan zonder iets.. ZUCHT

20. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Sinja! Geniet van je dochter, en laat je lekker verwennen!

Deel Deze Pagina