Sinja gefeliciteerd! Hier nog steeds niets. Iets zachtere ontlasting, maar nog vast genoeg, beetje pijn in m'n buik afgelopen nacht, en morgen is m'n uitgerekende datum...
Sinja gefeliciteerd. Als er 1 schaap over de dam is..... Nog steeds erg rustig hier. Wel kramp 's nachts, lamlendig en hoofdpijn. Voelt alsof ik heel erg ongesteld moet gaan worden en iemand een paar kilo watten in mijn hoofd aan het proppen is. Hopelijk zijn dit voortekenen en gaat het nu even opschieten.
succes meiden nog niet zo lang geleden was ik ook aan het aftellen....de laatste loodjes zijn idd het zwaarts maar het dubbel en dwars waard... Nog even en heel veel succes met de bevalling!!
GEFELICITEERD SINJA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inderdaad een hele mooie naam!!! Geniet van de kraamtijd en van elkaar!!! Wij volgen ook snel met z'n allen, oke meiden??? Groetjes Claire
Vanmorgen om 00.25 bevallen van onze zoon Pepijn! Gistermiddag begon het rommelen, nog ff flink gelopen, s'middags uur in bad gelegen, daarna op bed gaan liggen lekker relaxen, toen zetten de weeen door, om 19.00 de verlosser gebeld ik had 2 a 3cm ontsluiting, uurtje later 4cm, om 21.45 alvast naar t ziekenhuis gereden en daar de vliezen gebroken had toen 5cm, om 23.30 8cm en om 12.15 mocht ik mee persen en om 00.25 is onze zoon geboren!!!
Bikkel 5126, Heel erg gefeliciteerd met de kleine!!! Geniet er lekker met z'n allen van!!! Super... Groetjes Claire
WHAAAA Bikkel!!!! Gefeliciteerd meid en wat een supernaam (geloof het of niet maar die stond dus inderdaad ook in ons rijtje ) Klinkt als een snelle en voorspoedige bevalling! Super zeg! Lekker genieten nu met de meiden en je hubbie van het kleine mannetje. Spam je snel een foto???
Van harte gefeliciteerd meid!!! Geniet er lekker van!! En idd als er 1 gaat volgt de rest Nou vanmorgen vk op bezoek gehad hier, voel de kleine heel weinig, alles was goed, wel even naar t zh aan de ctg voor de zekerheid, kleine was soms wel wat rustig, en iets verminderd vruchtwater, maar was wel acceptabel! Ennnnn nog beter nieuws zaterdag word ik ingeleid Moet om 6.30 bellen met de verloskamers en als er plek is gelijk komen! Had liever gewacht tot het spontaan op gang komt, maar ik ken niet meer van de pijn etc en zit nog steeds op een krappe 1 cm, dus dat schiet ook niet op! Nou dan maar gelijk inleiden als nog een week moeten wachten....... Hoop alleen dat t dit keer sneller gaat als bij de eerste toen duurde t 4 hele dagen.... Dus ben benieuwd, vind t wel spannend hoor!!! Nou succes meidens en hoop snel babynieuws te plaatsen en te lezen natuurlijk!!!
gefeliciteerd bikkel met de geboorte van pepijn! en fijn cc dat er voor jou al een eind in het vooruitzicht is
Thx! Meiden voor jullie reactie's. Het waren pittige weeen, maar een vlotte bevalling. Ben wel erg blij het allemaal achter de rug te hebben en nu te kunnen genieten en weer vooruit te kunnen (na 1st te genieten van een heerlijk kraambed) ccwoman fijn dat je ingeleid wordt en alle andere dames: HEEL VEEL SUCCES ALVAST!!!!!!!
Wat een snoetje!!! Geweldig mannetje en fijn dat het zo vlot verlopen is, helaas is hier nog niets te bekennen dus de toevalligheden zijn gestopt . Geniet ervan! Ccwomen: Fijn dat ze je gaan inleiden, het einde is nu echt in zicht! Sterkte alle bijna mama's, hier is het nog steeds rustig. Zojuist mn laatste yogalesje gevolgd,yay.
Helaas ja Rosanna, maar ik blijf je volgen....hihihi en hoop dat jij ook snel je kleine man in je armen mag houden!
Achhh gos wat een poepie!!! Lief! Nou werd vannacht om 02.00 wakker van mn eerste krampen! Flinke ingesteldheidkrampen onder in mn buik en rug! Ze komen nu om de ongeveer 6 a 7 minuten, maar lijken nog niet zo heel lang te duren....?! Ik dacht vanaf gisterennacht al vruchtwater te verliezen in hele kleine beetjes, nou vanacht blaasde ik op mn hand en toen kwam er een klein ''plonsje'' en er zaten wat witten vlokjes in en rook apart, dus nu weet ik zeker dat t vruchtwater is! Hoop dat dit t nu echt is, anders word ik gek! haha
Bikkel, gefeliciteerd!! Wat een heerlijk mannetje zeg! Geniet maar lekker van alle goede zorgen en vooral van dit kereltje. CC heel veel succes. Hopelijk gaat het doorzetten en hoeft het inleiden niet. Hier alles té rustig naar mijn zin. Zelfs de kleine is rustig. Wel weer wat krampen vannacht, maar ook weer niet overdreven. Vanmiddag een ctg in het ziekenhuis. Ben erg benieuwd of er al wat activiteit te zien is....
Oehoe CCWomen, dat klinkt best hoopvol hee! Ik hoop dat je nu aan het bevallen bent! Spontaan is denk ik prettiger dan met een inleiding. PCOMiep veel succes vanmiddag, wel fijn zo'n ctg dan weet je toch weer of alles goed gaat met de kleine. Hier: ik vertrek zo naar de gyn voor controle en strippen, en datum afspreken voor de inleiding. Ben zo zenuwachtig pffff, helemaal krampen in mn buik (nee echt geen weeen ). Omdat ik suiker heb en mijn dochter erg groot was ga ik niet over de 40 weken heen, dan brengt allemaal onnodig risico mee. Vorige week was ik nog niet stripbaar, ben benieuwd hoe de boel er vandaag bijstaat, de hele week is het erg rustig geweest. Allemaal succes en geniet van vandaag! Groetjes, Rosanna
vk is geweest om 8 uur en had een verweekte baarmoedermond en 1 cm ontsluiting...... Ook voelde ze de vliezen niet meer, maar niet helemaal duidelijk wanneer die gebroken zijn, dus ze komt om 1300 terug en voelt ze ze dan weer niet, dan moet ik naar t zh ivm langdurig gebroken vliezen... Weeeen stopte gewoon toen de vk er was, terwijl ze best met regelmaat kwamen! En nu zijn ze er wel maar onregelmatig, maar wel erg pijnlijk en heb moeite met wegpufffen... Doen echt pijn!!!1 auwwww Nou hou jullie op de hoogte
spannend CC! Je weet het vaak toch zelf het beste zoals met je vliezen! Wie weet gaat het bij mij ook vandaag gebeuren, net terug van de gyn en ik heb 3 cm ontsluiting haha, zomaar. Hij heeft me gestript en mocht de bevalling niet op gang komen dan moet ik me maandagmorgen melden voor de inleiding. Dan breken ze de vliezen en wellicht heb ik dan nog een infuus nodig maar wellicht is het breken van de vliezen voldoende. Wauw. Ik ga maar snel de laatste klusjes doen . Sterkte CC en mocht het hier gaan krampen laat ik het ook even weten!
Weeen worden steeds pijnlijker, kan ze bijna niet meer opvangen phoeeee wat een rugpijn ook! Maar dan zit er weer 5 min tussen en dan weer 7 en dan weer 3, dus lekker onregelmatig nog! Ben benieuwd of het iets gedaan heeft, anders zetten ze maar een ruggeprik in t zh straks want hou dit niet nog een hele dag vol!!! Rosanna zoo lekker jij al 3 cm joh? Ik doe al de hele nacht over 1 cm.. Maar goed komt vast goed! Succes meid hoop dat t wat doet!
He CC, meid heel veel sterkte. Ontspannen he!? Ik roep altijd 'hummmmmmmmmmm' (zie er gelijk zo'n oosters mannetje in lotushouding bij) Hopelijk schiet het lekker op.