Samen aftellen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door ccwomen, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    ja dan klinkt het wel heel oneerlijk die 3 cm waar ik niets voor heb hoeven doen.. sorry:)
    ben benieuwd wat de vlos straks zegt, hoop dat je doorkan naar het ziekenhuis, vliezen breken, ruggenprik en gaan met de banaan.
    Hier nog niets hoor, alleen mn darmen zijn erg geprikkeld. Kan ook een goed teken zijn, ik ben in ieder geval nu de flesjes aan het steriliseren, tasje voor mn dochter inpakken, spulletjes voor de hond inpakken, paar wasjes draaien nog etc.
    LEkker aan het rommelen en nog geen kramp te bekennen.
    Sterkte CC, ik duim voor je! (Maar ik denk gewoon dat jij vanavond je kindje in je armen hebt!);)

2. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    leuk zo'n topic! mag ik ook mee aftellen:D

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    begin mijn slijmprop te verliezen... heb ik tenminste idee dat mijn lijf iets doet..

4. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    tuurlijk!
    Bij jou al gerommel? ;)
    Kwaaltjes?
    Hoeveel liter bitterlemon heb je al gedronken :D
    etc?

5. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    he limmeke goed nieuws!
    Er gebeurt wat daarbinnen!

6. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    CC, je bent wel erg stil...vast naar het ziekenhuis vertrokken na het bezoek van de vlos? :) Zet hem op!!

7. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Welkom Maryam, jij mag zeker mee aftellen! Hoe gaat het, is dit je 1e bevalling? Of heb je al ervaring??

Vandaag veel harde buiken en gerommel onderin. Ik hoop dat het nu onderhand eens door gaat zetten en dat mijn kleine meid dit weekend besluit te komen! Veel last van mn onderkantje vandaag.

cc: veel succes meid, nu duurt het echt niet lang meer. Bikkel: Van harte proficiat met Pepijn, geniet er lekker van. Leuke naam!!

8. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    dankjewel dames.

Dit is mijn eerste, dus helaas geen ervaring hier, hoop dat ik dat krijg van jullie.
    hahah hier ook geen bitter lemon nog. Denk je echt dat het helpt? Ik hoorde dat je een heleboel glazen moet drinken om het stofje vrij te krijgen ofzo.
    hmmm gerommel? wat bedoelen jullie daarmee?
    Ik voelde van de week veel pijn bij mijn schaambot, en soms van die nare steken, maar dat heb ik al een tijdje hoor. Gisteren bij vk geweest voor controle en die zei dat die inderdaad helemaal in je bekken zit nu.
    betekend dat het nu gauw komt??? vergeten te vragen aan haar.
    Voor de rest zijn de kwaaltjes heeeeelll slecht slapen. Continue gedraai omdat ik echt pijn heb in mijn heupen en rug. Ik ga ook express laat slapen zodat ik de nacht doorslaap.

en hoe gaat het met jullie?
    Ook eerste?

Limmeke spannend zeg, je lichaam is toch het een en ander aan het voorbereiden, kan nooit meer lang duren dus...

9. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    zooo weer terug uit ziekenhuis. CTG was prima. Zeg ik nog, ik voel de kleine minder. Moet gelijk dat apparaat van mijn buik. Niet gewoon meer zoveel beweging. Wel wat harde buiken geregistreerd, maar niet noemenswaardig. Ook omdat ze me geen pijn doen. Wel is het vruchtwater aan de lage kant. Daarom gaan ze zondag opnieuw kijken hoe de kleine het dan doet en bepalen wanneer ik ingeleid wordt als de kleine niet alsnog uit zichzelf besluit om te komen...
    Vandaag wel veel last inderdaad van mijn onderkantje. Steken enzo. Hopelijk doet het wat..

@Rosanna, denk inderdaad dat CC doorgestuurd is, dat duurt niet lang meer.
    @maryam, dat de kleine helemaal in je bekken zit zegt niets over wanneer deze besluit te komen hoor. Kan makkelijk nog even duren. In elk geval ligt hij of zij start klaar. Niet te weinig slapen hoor! Je hebt je rust hard nodig. Desnoods lekker overdag gaan slapen. Heb je toch nog een paar uurtjes te pakken.
    @iedereen, sterkte meiden, nog even!!!!

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi allemaal, mag ik me hier ook bijvoegen? Ik had een topic maar deze wordt nu eigenlijk nauwelijks/niets meer gevolgd omdat zo ongeveer iedereen ligt te bevallen haha!

Ik ben vanmorgen officieel de slijm-smurrie verloren. Ik dacht al paar weken terug, maar heb me toch vergist toen denk ik.
    Bij mij is het ingedaald vast en bm-mond verstreken, 1cm ontsluiting (gisteren dan)

Gisterenavond hele avond zeer pittitge rug-en beenpijn gehad en continu harde buiken. Vandaag niets en vannacht goed geslapen.

Ik wil graag thuis bevallen dus hoop dat het snel gebeurd. anders woe strippen en evt. do/vrij nog een keer. en zaterdag nr ziekenhuis.

@maryam, leuk dat ik je hier ook weer zie! na de crash heb je ons bij het topic "Nog 6 weken te gaan" vast niet meer terug gevonden?

Hoe is het verder met iedereen?

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    nou hier ook weer een berichtje.
    vandaag ctg gehad alles was goed ook meer dan voldoende vrucht water.
    alleen de vk vroeg zich af of ik wel gewoon kon bevallen omdat ik VIN1 heb, gyn erbij en hij zei net als mijn gyn dat het gewoon kan maar inwendig onderzoek pijnlijker is en ik sowieso ingeknipt word.
    iets wat ik al wist aangezien ik met sex al uitscheur.

moet me dinsdag melden om 7 uur en ze word dinsdag ook geboren dat staat al vast.
    mochten de ontsluiting niet regelmatig vorderen of de weeën dan word het een KS dit omdat ze in een stuit ligt.
    ik kreeg weer een groot compliment dat ik zo positief overal tegen over stond en nuchter:D tja als je zoveel tegen slag hebt dan moet er toch een keer iets positiefs gebeuren (hopen we)

ow en dames gefeliciteerd met jullie geboorte en ...... succes morgen met het inleiden (heb niet zo zin om je naam te zoeken:()

het is idd wel zo als het eerste schaap over de dam is dat de rest volgt.

12. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    @maryam,
    volgens mij zaten we ook samen in het groeiecho met 30 weken topic?
    Het is mijn tweede, en nee ik drink geen bitterlemon hoor, yuk.
    Het zijn al die goedbedoelde adviezen die je soms zomaar krijgt, net als "ben je nou nog niet bevallen" etc. Je kent het vast wel.
    Met rommelen bedoel ik voorweeen, steken, krampjes, etc.

@CC
    Ik duim dat jij ligt te knuffen met je beeb!
    Volgens mij bedoelde jij CCwomen, Anica.

@Anica
    mooi dat de CTG prima in orde is, geeft wel een goed gevoel.
    Positief en optimistisch je bevalling ingaan komt je alleen maar ten goede, komt vast helemaal goed! Het is zo dinsdag!

@PCOmiep
    Lekker dat de kleine het goed doet, nu maar hopen dat het een weekend vol met babietjes wordt!

@mijzelf
    nog steeds harde buiken en warm/koud/rillerig sinds het strippen.
    Ben benieuwd of de nacht/avond iets brengt.
    In ieder geval al 3 cm kado :) mij hoor je voorlopig niet klagen

Eetsmakelijk voor straks!
    We gaan lekker een pizza bestellen en dan de kleine in bad en op bed leggen, beetje rust in de tent ;)

13. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Hoi Dames ik lees veel spannende dingen.......hoop nogmaals dat t bij jullie doorzet!
    Hier gezellig druk in huis en na 2 meiden is het best ff wennen nu een jongen erbij te hebben......de hele familie zegt iets te vaak ze en zij.....hihihi, maar we genieten enorm!
    STERKTE dames!

14. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Hahaha arme pepijn! Komt vast snel goed met hij en hem.
    Lekker dat je zo geniet!
    Hier zijn alle krampen gestopt dus ik ga lekker slapen.
    Alle rommelende dames: succes vannacht!

15. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    goedemorgen,
    zoals ik al dacht, alle krampen gestopt en het strippen van gisterochtend heeft dus niet veel gedaan, wellicht nog een cm extra maar dat is het dan ook.
    Is er al babynieuws?? :):):):)

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hier ook al zo rustig he??
    Waar is iedereen.

Balen Rosanna dat het gestopt is :S

x

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Pina! Jij ook nog niet bevallen?

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    goeiemorgen

gisteren gestript zonder resultaat helaas.. dus hier een stiksjagerijnige limmeke die met de minuut een grotere hekel aan der lijf begint te krijgen

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hier ook hoor!!

20. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    jammer limmeke en rosanna dat het strippen niet echt heeft heeft geholpen.

Rosanna, volgens mij had ik toen een topic met een kindjes die voorlopen toch? volgens mij kennen we elkaar daarvan inderdaad.
    Jouw kindje loopt toch ook voor? mag je niet eerder ingeleid worden?

Pina, nee niet echt;)
    begint het bij jou ook nog niet?

Hier,
    Nou dames, hier begint het dus ook te rommelen. Ik slaap altijd op mijn zij, ik dacht dat het daardoor kwam, maar ik had hele erge krampen onderin, het leek op mensturatiekramp, en het kwam denk ik om het kwartier, in iedergeval elke x viel ik weer in slaap en werd weer wakker...En nu nog steeds af en toe krampjes, maar heel onregelmatig...
    wat kan dit betekenen dames?

Deel Deze Pagina