wat het betekend is dat je hopelijk meer geluk hebt dan ik met krampjes want heb al dagen/weken krampen regelmatig/onregelmatig en nog geen baby dus ik duim voor je dat het bij jou wel door gaat zetten!
limmeke, hoever ben jij? ik ben nu dingen tussendoor aan het doen, en nog wel lichtelijke krampjes, nog niet echt getimed, maar wel zo om het kwartier ongeveer denk ik... maar als ik ga liggen, zijn het wel pijnlijke krampen...gek he... ik hoop ook dat het gaat doorzetten. limmeke en de rest van de dames hoop dat het bij jullie gaat doorzetten. Ik weet niet of ht bij mij aan gaat houden, maar in iedergeval miijn lichaam is wel bezig, voelt toch wel beter.
Hallo dames, Balen zeg dat het overal zo rustig is. Hier ook al. Wel wat harde buiken maar dat is niets nieuws. Ben hier lekker aan het rommelen in huis. Wasje, toiletten schoonmaken, stoffen, plantjes. Zou het nesteldrang zijn? Morgen weer voor CTG en echo, horen dan ook wanneer er ingeleid gaat worden. Zowiezo met 41 weken en als het vruchtwater nog minder wordt waarschijnlijk nog eerder.
jeetje zeg, wat balen wij ff met zn allen! Ben vanmiddag heel veel taai slijm verloren met sliertjes bloed (yummie) en had gister al 3 cm ontsluiting bij de gyn. Het rommelt maar het zet niet door , daar word ik nou ook stikchagerijnig van. @ Maryam, ja die kleine van mij is weer een flinkerd, ik word maandag a.s. ingeleid, 2 dagen voor de uitgerekende datum. Met 38 weken zat alles nog potdicht en hoog dus was ik niet eens inleidbaar Hoe is het bij jou? Ik hoop dat het doorgezet heeft. PCO: krijg jij op zondag een echo en CTG? Sjiek zeg! @Allemaal Ik ben ook aan het rommelen in huis, mijn man is gisteravond flink gevallen in de blubber met de hond uitlaten (o man wat heb ik gelachen) dus die kwam terug als de verschrikkelijke blubberman, alles onder de modder en kon gelijk vanmorgen zijn jas wassen en alles stofzuigen en dweilen, nu alle tasjes inpakken en vast een lijntje ophangen voor de kaarten. Maandag is hoe dan ook mijn kleine man geboren. Hoop dat we een druk nachtje voor de boeg hebben allemaal, WE ZIJN HET BEU!!!
Och ikk ben het zoooo zat ! ben ook stikchagerijnig ! kom niet in mijn buurt grrrr. heb het hele huis schoongemaakt, lekker alles zelf terwijl ik dat van mn man niet meer mag, moet rustig aan doen. Maar kon mij het schelen. wassen gedraaid, hele huis stofgezogen, wc's schoongemaakt, cake gebakken, gehaktballen gedraaid, bed afgenomen...pfff. en ik ben KAPOT. maar slapen op bank lukt ook niet. Kom op met die vliezen! BREKEN!! Sorry voor dit ego berichtje, alhoewel ik dnek ik voor iedereen zal spreken hihi. xx
pina: ik zeg amen . ik denk er net zo over hier ook de hele dag in touw om maar de boel lekker los te schudden maarre forget it. Helaas pindakaas geen rosanna-beeb vandaag
Ben nu 1 dag over tijd. Ik dacht dat ik een klein beetje vruchtwater aan het verliezen was door een scheurtje. De vroedvrouw zegt dat het van de slijmprop komt. Het is een waterdunne kleurloze vloeistof. Hier ook de zaterdag gevierd als de laatste met ons 2, waarop we konden uitslapen
ik verlies ook veel waterachtig spul.l slijmprop al verloren, maar misschien nog wat delen ofzo..e.a. zal ik toch niet weten of het een scheurtje is. Moet woe pas weer met Verlosk. dan strippen. Maar ik hou gewoon in de gaten of ik geen verhoging krijg. Dan is er niets aan de hand lijkt me. Heb wel meer afscheiding dan gisteren, dan daarvoor. Maar goed we zullen zien. HEbben jullie ook dat je liever rechtop wil zitten dan liggen? Ik heb dat omdat ik dan meer druk voel van kindje naar beneden toe,meer steekjes enzo en harde buiken. HEb het gevoel dat dat meer doet dan als ik lig. Of ben ik hier de enige in? hihi.
ik lig liever maar dat heeft te maken met de pijn onder mijn borst en de kleine ligt in een stuit dus dat zal ook anders voelen. uitslapen kan ik nooit voor mij is 8 uur al uitslapen, we hebben ook twee honden dus er is hier altijd wel iemand die aandacht/eten of uit wil haha
Dat heb ik ook! Ik zit ook liever met m'n rug recht, dat geeft minder spanning op m'n buik en meer ruimte zodat de kleine niet tegen m'n ribben drukt. In bed lig ik weer liever op m'n zij met m'n benen een beetje opgetrokken.
Hallo allemaal! Ik ben inmiddels gister de trotste mama geworden van een zoon Robin! Robin is geboren op 15-10 om 15.40 uur en weegt 4080 gram en is 51 cm. Ben thuis bevallen, maar moest helaas met de ambulance naar t zh ivm erg veel bloedverlies, mocht gisteren avond om 2200 weer naar huis. Robin en mama maken het goed en geneit vollop van hem!
gefeliciteerd CC, lang moeten wachten maar tis het waard he? hier zit ik ook liever rechtop.. slaap ook liever rechtop maar dat hou ik maar fftjes vol. ben net in bad mijn slijmprop verloren, was echt handvol bah bah.. nu krampen... wat zou het toch mooi zijn als het zou beginnen.. maar we gaan maar nergens van uit
hallo dames limmeke, jij loopt dus 1 week precies voor mij. Hoop dat het nu doorzet, dat je je slijppromp ook nog eens verloren hebt, je lichaam is bezig dus het kan nooit lang meer duren. rosanna, je hebt in iedergeval je kleine as maandag. Dat duurt niet lang meer meid. Misschien dat spontaan de weeen nog beginnen morgen. Op hoeveel word die nu geschat? bij mij zei de vk donderdag op 3800 met 40 weken dan ongeveer. pina, bij mij doet liggen juist pijn nu met de weeen werd er dus continu wakker van vannacht. Nou, dames zoals vanochtend zei heb ik dus weeen sinds vannacht, bijna 24 uur nu. Maar heel onregelmatig, dan een kwartier de heletijd dan een uur, er is dus geen touw aan vast te knopen. Ben dus gewoon lekker gaan schoonmaken thuis, en daarna een bakkie gedaan bij mijn ouders en toen nog een verjaardag bij mijn zwager geweest, ik ben net thuis na een drukke weeen dag. Maar de weeen blijven komen tot nu toe, ze zijn nu wel heftiger en pijnlijker, en ze duren nu soms 7 min. en soms weer 10 min. en nu alweer en kwartier niks gevoeld, het duurt dus heeeeeeellll lang. Ik kan dus gewoon nu niet slapen van de pijn. pffffff ben echt zo moe..
sterkte maryam met laatste loodjes Hier is het rustig op het 56 keer piesen snachts na dan... krampen zijn weg, blijft over alleen een heel zwaar buikgevoel.. 40+3, dochterlief werd gehaald op deze termijn.. jongens zijn geboren met 40 precies..laatste gaat dus langste worden.. yeah... zo happy.. NOT
CCWomen: Gefeliciteerd met de geboorte van je knappe zoon Robin! Gelukkig ben je weer thuis, rustig aan opknappen hoor laat je lekker verwennen! Limmeke en Maryam, dat klinkt toch wel hoopvol . Wie weet krijgen we nog een paar mooie zondagbeebs! Bij mij is het rustig, ik ga ervanuit dat ik me morgen in het ziekenhuis ga melden voor de inleiding, best een rare gedachte. GRoetjes, Rosanna